Tävlingar

Tävling : Oktobermånads bild

2008-10-02 14:54 #0 av: LiindaH

  Tävlingen går ut på att man ska lägga in bilder som gör en glad. Alla bidrag måste vara fotade av en själv. Vi kommer inte gå på kvalitet och flest pixlar och sådant. Utan enbart på att det ska vara ett fota som skänker glädje på något sätt. När: Tävlingen pågår från idag och fram till …

 

Tävlingen går ut på att man ska lägga in bilder som gör en glad.
Alla bidrag måste vara fotade av en själv.
Vi kommer inte gå på kvalitet och flest pixlar och sådant. Utan enbart på att det ska vara ett fota som skänker glädje på något sätt.

När: Tävlingen pågår från idag och fram till den sista oktober.

Hur:
Lägg in de bilder ni vill ha med i tävlingen i inläggen här nedan.

Vinnare: Vinnaren får skriva en artikel om just detta fotos uppkomst och hur den inverkat på fotografen.

Hoppas vi får se riktigt många deltagare här nu.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd & Liinda medarbetare

Anmäl
2008-10-02 15:04 #1 av: Faxlin

Nu hoppas vi på riktigt många bilder.

Ett litet tips. Försök att tänk er en bild som skulle väcka glädje hos många som ser den samtidigt som den har en speciell betydelse för just er.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2008-10-04 03:30 #2 av: [Niike]

Får tidigare vinnare bidra igen, månaden efter? Oskyldig

Anmäl
2008-10-04 03:49 #3 av: Faxlin

Du får bidra. Men inte med samma bild :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2008-10-04 11:19 #4 av: [Niike]

Självklart inte *fniss*

bidrar med lite bilder senare, nu ska jag iväg. :-)

Anmäl
2008-10-04 14:49 #5 av: Faxlin

Ser fram emot bidragen. Och hoppas självklart på att fler vill delta.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2008-10-04 17:24 #6 av: LiindaH

Ja hoppas med på fler deltagare

Anmäl
2008-10-05 20:30 #7 av: [Niike]

Jag med mina djurbilder... Men det är dom som gör mig glad Glad

Anmäl
2008-10-05 20:32 #8 av: [Niike]

hehe min lilla Myra :D

Anmäl
2008-10-05 20:34 #9 av: Faxlin

haha, men de där var underbara Niike.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2008-10-05 20:36 #10 av: [Niike]

blåsigt ;)

Anmäl
2008-10-05 20:50 #11 av: Faxlin

haha, ja där ser man verkligen hur blåsigt det var.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2008-10-05 21:16 #12 av: [Niike]

Haha ja verkligen.. visst är dom underbara.. =)

Anmäl
2008-10-05 21:27 #13 av: Faxlin

Ja helt underbara. Nu har du satt ribban rätt högt för denna månad med. Så nu väntar vi bara på att fler ska komma och utmana dig. Så att fler får chansen att vinna här inne.

 

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2008-10-05 21:31 #14 av: Linn

Åh sådana underbara bilder Niike! Djurbilder blir man verkligen glad av!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anmäl
2008-10-05 21:37 #15 av: LiindaH

HAHA klockrena

Anmäl
2008-10-05 22:00 #16 av: [Niike]

#13 Ja det vore roligt med lite fler bidrag!

Tack Linn och Linda =) Kul att fler gillar bilderna.

Anmäl
2008-10-18 14:07 #17 av: David

Tror inte den här bilden behöver så många beskrivningar.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Anmäl
2008-10-18 14:16 #18 av: [Niike]

aww, vilka söta tissenissar!

Anmäl
2008-10-18 14:35 #19 av: David

Riktig kärlek, ligger och håller varandra om tassarna. Man ser hur nöjd Linus ser ut. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Anmäl