Annons:
Etikettnyheter
Läst 1432 ggr
AndreasS
2009-10-24 13:48

Thrill the world 2009

En danshyllning till Michael Jacksons klassiker Thriller utförs utanför Mälardalens högskola i Västerås, klockan 2.30 natten till söndag 25 oktober.

Arrangemanget, Thrill the world, som finns beskrivet på hemsidan ttw09vasteras.superfreehost.org/, ska vara årligt återkommande och världsomspännande.
Detta event är det 26:e i ordningen.

Förra året ska 4?179 människor från tio nationer ha dansat samtidigt.

xylencr3w.se kommer att finnas på plats vid Mälardalens Högskola i Västerås och fota och även få rörliga bilder från hyllningen till Michael Jacksons Thriller.

Videoklippet visar den officiella videon för eventet.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
Faxlin
2009-10-26 12:50
#1

Låter som något som kan väcka stor uppmärksamhet nu när han gått bort. Även om det inte är något som intresserar mig. Jag har aldrig tyckt att han var bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AndreasS
2009-10-26 12:53
#2

Detta event har hållt på sedan 2006 så det har inget med hans bortgång att göra.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
2009-10-26 12:57
#3

Nej jag förstod det. Men just hansbortgång kan kanske öka intresset menade jag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AndreasS
2009-10-26 12:59
#4

Visst har det ökat intresset.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Upp till toppen
Annons: