Kastrering
Jepp jag ska äntligen kastrera min katt hona Lillan så här blir lugn och ro och man slipper att hon skriker dygnet runt 1 vecka i sträck var 6:e vecka!
Tycker att det är en mkt god nyhet då mitt humör kommer att bli bättre då jag faktiskt får sova i fortsättningen =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
haha ja det är ju en god nyhet.. o säkert skönt för Lillan också, så slipper hon gå runt o jama o leta hanar =)

Jepp speciellt som jag även har en kastrerad han katt som är totalt ointresserad av henne och bara tycker hon är jobbig då hon ska ställa upp sig framför han hela tiden
_**/Mvh Anne
Jag har en kompis vars förra katt blev brunstig väldigt ofta. Men den katten kunde man bara inte låta bli att skrata åt när den utgav sina läten. Det lät precis som en bäbis som försökte prata! :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Haha jo dom kan låta kul ibland, fast då det är så pass att man inte får sova på en hel vecka så blir det lite för jobbigt att höra på
_**/Mvh Anne

haha, bra att matte blir på bättre humör i samma veva.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha så är våran katt med :) och ännu värre nu då mammas kille flyttade in hos oss.. han hade ju med sig sina 2st kastrerade han katter :P dom fattar ju ingenting då hon går och åmar sig efter dom o ha sig hehe :) åsså låter hon jätte konstigt o så hehe ^^ hon e bra på underhålla folk iaf :P hehe