Perfekt
Det är en perfekt dag att ensam ta med sig mp3, en paket cigg och ta sig en promenad i skogen. Sen hittar man sig en vacker plats, lägger sig där, tänder en cigg och sjunger med i de glada låtar man har med sig.
Testa vetja, det kommer kännas fint i både kropp och själ 

Fast man kan ju faktiskt skippa cigarettena om man vill :P
Håller med dig Milka ;) Det där med cigaretter e inge nyttigt :S..å om man röker, så kan man ju inte andas in den härliga naturluften ^^
Kramar
//Caroline

Jag tar nog med mig ciggen. men det låter som ett bra förslag. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det låter mysigt. Jag brukade ta sådana promenader på stan. Bortsett från att jag lade mig ned och sjöng högt. :-)

Men stan kan det ju inte vara, det ska vara skogen :) Så blir alla hundmänniskor glada när dom ser en klurig filur ligga och sjunga :D
Jag tycker det låter som en fin fin ide! men där jag bor ser allt likadant ut, så man måste gå väldigt långt innan man får se nått annat. skrikande barn.. fotbollar som flyger kors och tvärs… men vet ni vad!
Jag har skaffat en cyckel!! så fort jag fått i hop den ska jag ge mej iväg. kameran packad i väskan och picknickkorgen full..
och såklart pojkvännen ska med ;)
vilken fin idè. jag tar med mig både en cigg o hund =)
#7. Voff, voff. :-)

Ut i skogen och leta kantareller med vovvarna, det är grejer det :).

Imorgon ska jag ut i skogen med Jim och Robin. Vi ska ta med oss matsäck och plocka blåbär & svamp =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag ska ladda med mygg-medel, radar-sprej och en hagelbössa. Man vet ju aldrig vad man kan stöta på i mörka skogen. :-)

#11 Men Jim, är du rädd??? Det är inte mörkt i skogen och du bhöver inte vara orolig, björnarna håller sig undan från oss =)
Elisabeth
akta er för björnarna bara =)
Hoppas att ni hittar mycket blåbär och svamp.
Nja, det blev inget utav skogen. Jag låg och sov hela dagen. :-)

#15 Imorgon får du inte sova!!!! Då SKA vi till skogen Jim! 
Elisabeth
Hoppas nu att ni får riktigt mycket bär och svamp och att det blir en riktigt trevlig skogstur.
Det har fortfarande inte blivit av någon skogstur. Jag har sovit hela dagarna! :-)

Latmask.
Låter mysigt, gör som Malin jag, tar med både cigg och hund i så fall. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hmm, men Jim nu måste du börja få dagarna rätt så du kan gå ut i skogen med din mamma sedan komma hit och hälsa på :-)
Audiatur et altera pars
Men Åsa! Det är ju så tråkigt på dagarna, då är det bättre att sova bort dem och ha nätterna aldeles för sig själv. :-)

Men Jim, jag finns ju här. vem ska jag prata med om du sover :-)
Audiatur et altera pars
Men jag har lovat mig själv att försöka vara vaken idag och sommna inatt. Jag kommer sova som ett späd-barn inatt! :-)

haha det låter bra det.
Audiatur et altera pars