Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 499 ggr
KerstinP
2007-09-10 14:56
0

Överaskad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I helgen var jag bjuden till min dotter med familj. De skulle döpa lille Edwin, mitt barnbarn. Det blev ett jättefint dop med en mycket trevlig präst. Dopet var klart och föräldrar,faddrar och lille Edwin gick ut. Vi andra skulle resa oss och traska ut också då får vi höra Mendelssons bröllopsmusik och in kommer föräldrarna min dotter och sambo för att gifta sig. Ojojoj där stod vi alla med hakorna nere vid knäna och tårarna sprutade. Snacka om att vi blev överaskade. Det blev ett så fint bröllop med rolig fest som vi aldrig kommer att glömma./Kerstin P (mamma,mormor och svärmor)

Malin-A
2007-09-10 16:31
0

haha oj kan förstå att ni blev smått chockade.. men en väldigt trevlig överraskning =D

Doris
2007-09-10 18:36
0

Vilken trevlig överraskning i somras var jag på bröllop  en av mina systersöner gifte sig det är alltid vackert med bröllop

Allting är möjligt

Faxlin
2007-09-11 02:16
0

Oh kan förstå att det vart en jätteöverraskning. Så roligt för er och självklart för dom med. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KerstinP
2007-09-11 10:45
0

Det var så roligt så jag har nog inte riktigt smält det än.Förvånad

Elisabeth-J
2007-09-11 11:48
0

Oj vilken överraskning! Vad roligt! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

storkenflyger
2007-09-12 21:30
0

Härlig överraskning

Carina.S
2007-09-13 15:42
0

Jag har också varit med om liknande grej. Var på kompisars och deras barndop i en prästgård för några år sedan i all sin enkelhet, och när dopet var klart, så börjar prästen att harkla sig och börjar tala i bröllopstermer helt plötsligt!! Alla vi som var där började titta förvirrat på varann, och brudparet/ föräldrarna till barnet som döptes, ja gissa om de log med hela ansiktet p g a denna överraskning!! Så visst är såna överaskningar  kul…Förvånad