Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 749 ggr
IdaS-A
0

SNÖ

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goda nyheter till de som tycker om snö..

I natt snöade det i Falköping (västergötland) Även om snön töade bort lika fort som den kom gjorde det mig väldigt glad! Älskar snö, vinter osv.. Inte långt kvar till jul nu Kyss 

Bilden är inte från igår, riktigt så mycket snö var det inte då..

[SvenA]
0

Jag säger tyvärr att det snöar gör att det blir bertdligt svårare för oss som är synskadade och måste använda vitkäppen för att orientera oss. Det fårgärna snöa bara inte där man skall gå.

Linda
0

Snö är ingen gd nyhet för mig/Snöhataren

BitteS
0

Nyss hemkommen från krogen var jag tvungen att ut med kameran och knäppa ett kort på nysnön. Trots att jag inte gillar vintern så är det bra vackert ändå.

[SvenA]
0

#3 Snygg bild

Coturnix
0

Jaa! Det var en härlig bild Bitte S!

Kia
0

Jag ÄLSKAR snö….. Då kan man göra snö änglar. ha snöbollskrig med barnen och vara ute och åka pulka :)

Ja jag vet jag är 36 år gammal eller ursäkta 20 menar jag *ler*

Men jag kan inte låta bli när snön kommer jag blir som ett barn igen då :)

[SvenA]
0

#6 Det är väl bra om man blir barn på nytt när snön kommer även jag som är 60 kan tänka mig att åka tefat nedför en backe .

IdaS-A
0

Snön ligger fortfarande kvar hos mig, tog ut vår gamla arab-pensionär (arabiskt fullblod) på en ridtur barbacka ikväll. Helt stjärnklart och urmysigt var det!

Coturnix
0

Idag verkar det vara kramsnö! Skynda skynda att göra snölyktor!

Linn
0

idag snöar det i stenungsund. har slutat nu men det ligger ett tunnt lager med snö utanför skolan. :)

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus