Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettros-utan-ris
Läst 896 ggr
Faxlin
0

Tacksam

Ville bara skriva och ge dagens ros till en kär vän som alltid ställer upp. Nu i natt ställde hon upp och hämtade mig i Uppsala från sjukhuset  då jag åkt in dit med min pappa.

men självklart ställer Veronica upp, födelsedag och allt. Men hon kastar sig in i bilen och far och hämtar mig 3 på natten.

Tusen tack för det. Och dagens rosor för det. De extra rosorna får bli för att du fyller år :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sessan1
0

Sådana "växer" INTE på trä`n som det heter!  Verkligen snäll vän du har som ställer upp jämt. t.o.m på natten. Sådana skulle det finnas fler av!!  Inte bara en själv som ska ställa upp.  HEDER till din vän!

Faxlin
0

#1: Du har rätt sådana vänner växer inte på trän.

Audiatur et altera pars

Leffe
0

Sådana vänner ska man vara räff om

Sessan1
0

#3 precis LeffeD,  sådana vänner har då inte jag :(( Så var rädd om dina vänner ÅsaF :)

Kram på dig

Faxlin
0

#4: Jag är oerhört rädd om mina vänner. Vårdar dem ömt. Vet att alla inte är förunt att ha sådana vänner. :-)

Kram på dig med.

Audiatur et altera pars

Sessan1
0

Nej, vet du Åsa Det håller jag med om, att det är inte alla förunnat att ha goda  vänner. Jag har ju en hel del mailvänner som jag verkligen är rädd om, som jag även har täffat live. Kul det oxå :) Kattvänner och grafikvänner. Det har jag fått på äldre da´r   Inte dåligt det heller-

Faxlin
0

#6: Ja men visst är det viktigt att vara rädd om sina vänner. Fast jag har tänkt som sjutton på hur det kan komma sig att jag har sådan tur och har flera sådana här vänner. Sådana som alltid tar sig tid att lyssna, som tycker om en även när man har ont och är vresig. Som hör på ens röst om något är fel även om man säger att det är bra.
Jag är i alla fall djupt tacksam för dessa vänner.

Audiatur et altera pars

GitteL
0

#6 Kanske för att du GER själv. ;-)

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Faxlin
0

#8: hmm, fast jag tycker inte jag gör det heller. Känner mig mest som en parasit som bara ber om hjälp. Kanske får ta och fråga mina kära vänner vad som gör att de stannar :-)

Audiatur et altera pars

GitteL
0

#9 Det tycker jag du skall göra. Då kommer du kanske inse vem du egentligen är ;-)

Skrev fel innan. Istället för #6 Skulle det vara #7. Såg att du förstod ;-)

Faxlin
0

#10: Japp jag förstod vem du menade :-)

När jag frågar dem får jag bara en massa svammel tillbaka som inte direkt gör mig klokare. För det känns inte som om de pratar om mig i alla fall.

Men strunt sak samma. Jag är glad att de finns. Mina vänner. Både Veronica och sarae och några fler :-)

Audiatur et altera pars

GitteL
0

#11 Ok jag förstår vad du menar men ändå inte. Skall inte terrorisera dig merFlört

Wiizy
0

#12 *fniss*