Den som väntar...
på något gott väntar aldrig för länge sägs det. Men jag tror det är en lögn för att man ska ha något att trösta sig med.
Här hemma väntar jag hem en gose iller på lördag. Men väntan är jobbig. Men det är en god nyhet för mig att han får komma hit i alla fall. Träffade honom tidigare och föll som en fura. Men då var han borttingad till en annan. Och jag fick klappa honom farväl och åka hem. Nu blir han min i alla fall. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja, jag tycker att jag väntat på nått gott alldeles för länge nu, tycker jag är värd att ta hem Stella till mig nu när du får en ny goseiller =)
Amor vincit omnia

Hmm, ja jag förstår att du tycker det. Så ja du får väl ta hem henne då. ;-)
Men då får du visa mer empati med stackars mig som väntar och väntar och väntar. Tänk att det kan vara sååå långt till lördag.
Audiatur et altera pars
Ja då….klart jag gör. Du kan ju få gosa med Doris om du vill *hihi*
Amor vincit omnia

hahaha, nu var ju du rolig. Bara för att du vet att jag tycker Disel Doris ser ut som en förväxt råtta med päls på svansen.
Audiatur et altera pars
#4: Hm, förolämpar du min iller????? Hon är faktiskt min bäbis!
Amor vincit omnia

#5: hmm, ja jag tror jag gör det faktiskt. Men det var ditt eget fel. Du vet vad jag tycker om albinon och så var du tvungen att nämna henne av 6 möjliga illrar du har. Knäppfia
Audiatur et altera pars

Jag skulle vilja skriva om det orspråket…
Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge!
Tycker det låter mycket mer realistiskt 

Håller med dig Elin. Jag tycker det ordsprket är mycket mer sanningsenlig.
Audiatur et altera pars
äh! du får ju inte vänta länge..tänk på stackars mig..jag får vänta en evighet..eller längre

Meehh, det är ju länge att vänta tills på lördag. Det tycker jag i alla fall.
Audiatur et altera pars

Nu är det torsdag. Nedräkningen fortsätter :-)
Fortfarande känns det otroligt långt tills på lördag. hihi
Audiatur et altera pars