Ny hemsida!
Det var länge sen jag var inne här sist, men nu tänkte jag försöka bli lite mer aktiv och tänkte börja med att jag äntligen har lyckats göra en hemsida som jag faktiskt är nöjd med! Lite småfel men jag får nöja mig med som det är just nu och se hur det blir i framtiden(;
En annan god nyhet är att jag har fått en bärbar dator med Trådlöst internet, så nu kan jag gå in här även när jag sitter på internatet i skolan :D

Ohh, vad roligt. Ska bli jätteskoj att ha dig här igen.
Kan man få se hemsidan?
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Självklart får du det (; :http://lindagraveleij.webb.se

#2: Gråter en skvätt. Jag kan inte se dina fina bilder. Bara läsa texten. Vill ju se ju :-)
Har du testat att rita en iller någon gång?
Audiatur et altera pars
Kommer inte fram till bilderna.
Och var har du länken till Goda Nyhetr iFokus

#4: haha, ja jusst det.Vart är länken hit. Den måste vi ju ha :-)
Audiatur et altera pars
Haha, det tänkte jag förståss inte på
;P Jag får väl lägga in en då ^^, Eftersom jag för första gången inte har några läxor så tänkte jag jobba lite med hemsidan denna vecka. Ändra galleriet bland annat eftersom jag nu ser att ni inte kommer in, och när jag själv ska titta så tar det superlång tid att ladda. Dessutom krånglar gästboken också - men ni ska nog få se att jag kan jag också. Jag behöver bara lite tid på mig (;
Åsa - Du får gärna skicka en bild på någon av dina illrar så ska jag försöka rita av den. Det är ju självfallet mycket roligare att rita om man sedan kan få kritik. Dock låter det ju lite klurigt men man vet ju aldrig förrens man har prövat :D
Mästare i att skriva långa inlägg ;D

Okej, jag ska leta reda på någon bild på någon av mina snyggingar. Jag kan ge kritik på vad jag tycker r bra och dålig och vad jag ser borde ändras eller inte.
Audiatur et altera pars
Det jag menade med kritik var att du kan säga om bilden är likt ditt djur eller varför den inte är det. Om jag ritar av en bild som jag hittar på google är det ända jag får veta om min bild är lik den jag har ritat av.. Förstår du? :P

Okej, då förstår jag. Klart jag kan berätta om det är lika eller inte. Ska lyckas hitta på din mail adress bara :-)
Audiatur et altera pars