Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettbildbanken
Läst 2369 ggr
JimJ
0

Ditt allt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har du någon eller någonting som betyder väldigt mycket för dig? Någonting du inte skulle klara av att leva utan?

Jag har mina småsyskon.
Utom dom är jag ingenting. :-)
I bifogad bild är hela gänget samlad.

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

mosterMimmi
0

Ja, att du inte kan leva utan sådana sötnosar det förstår jag….

Mina barn och mina föräldrar betyder mycket för mig, men även min egen syn. Riskerar min syn med en sjukdom i ögonen  och det känns jobbigt. Hur kan man leva blind, när man älskar att läsa böcker och chatta….

Qabang
0

Min familj, min pojkvän och mina djur. Glad

Faxlin
0

Mina barn och mina djur.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cattis
0

Lätt. Mina barn och min man. Viktigast av allt och det bästa som finns.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

cat-malou
0

Ja, jag kan ju bara instämma. Min dotter, make och mina djur är absolut viktigast.

Pernilla
0

Min sambo. Självklart. Och familjen i stort. Men ska vi prata prylar skulle jag ha svårt att klara mig utan penna och papper - tänker inte lika bra om jag inte får skriva och kluttra.

//Pernilla

CBA
0

Dessa är mitt allt…min älskade familj!!

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

KajsaM
0

Min familj och Hampus :)

Cartman
0

När någon du tycker om dör så gror du större axlar. Minnet (personen) finns kvar, men uppdateras inte. Utsikterna att överleva är ganska goda. Frånsett universum, släktingar, kompisar etc…vad jag absolut inte kan leva utan är att höra mitt hjärta slå.

CBA
0

#9 Om jag oxå ska vara lite djupsinnig så håller jag med dig angåenda att höra hjärtat slå… för hade jag inte haft min pacemaker så hade jag troligen inte levat idag!

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Annette
0

Gubben & ungarna, djuren och Shetland iFokus.

I nämnd ordning.

dreamiz
0

Mina djur!!!!

anebit
0

Guben, barnen + barnbarnen och Rasmus

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Alex
0

Min familj, mina vänner och djuren. Jo, jag vet att djuren kommer dö rätt långt innan mig (om jag nu dör av ålder) och jag lär ju kunna leva vidare ändå.. Men de betyder väldigt mycket i alla fall. Och djur vill jag ha runt mig, även om det inte kommer vara de jag har just nu hela livet..:)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Elisabeth-J
0

Mina barn är mitt allt!!! Jim, du är ju mitt äldsta barn och jag saknar dig här på Goda Nyheter också!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EmmaG
0

Min sambo, min svärmor, min far & mina 2 äldsta råttor

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Gasoline
0

Jag skulle inte kunna leva utan min moppe, ärligt talat alltså.. Min moppe är min älskling. Sen skulle jag inte kunna leva utan minna djur heller, jag vet dock att dom kommer dö för eller senare men det får vi ta då….

Elisabeth-J
0

Jag kan inte vara utan min dator och iFokus Skrattande  Det är mitt stora beroende idag!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Malin-A
0

Min hund betyder väldigt mycket för mig..

Lotta
0

Mina barn och djuren….också karln naturigtvis =)

Linda
0

Mina barn och min familj, katten hamnar tätt efter:)

Jenna-Gun
0

Klarar mej inte utan min man

Mina älskade barn o barnbarnet

Mina 6 katter

Jenna

mimmi.k
0

Min familj och mormor!

floppy
0

Min dotter o sambo… :)

[Quellii]
0

Min familj :D <3 Därefter kommer mina underbara djur :)

Nettan_L
0

Mina två töser och min sambo är det viktigaste för mig ;)

Hawknestgrove
0

Mina katter. De går före min sambo.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

melia
0

alla mina ungar såklart Glad dom är verkligen mitt ALLT mitt liv!! åh så jag älskar dom! oroar mig ständigt över att nåt ska hända dom (men det är väl det en förälder gör..:)) vilken underbar tråd föressten Glad

LinneaG
0

Min familj och katterna. Men gjorde precis mitt livs största misstag, gav bort min bebis! Min Linus, min katt!! Nu förstår ja hur mycket han betydde för mig! Behöver bara se hans halsband eller höra en bjällra så kommer tårarna direkt..

Carina.S
0

Min egen lilla familj ,som inehåller min man och min underbara son på 9 år. Sen kan jag inte vara utan mina promenader i naturen som ger mig sån kraft Skrattande

jossanO
0

Jag skulle inte klara mig utan min lillasyster!
Så jag förstår din kärlek till dina syskon!

tildus
0

Mina djur, mina vänner och min familj…  framför allt mina djur!!!

Vassna
0

Min sambo betyder mycket för mig men det som jag inte kan leva utan är mitt eget liv.

Turnado
0

stallet<3

Doris
0

Jag skulle inte kunna vara utan mina barn o min min sambo Lars och grillplatsen nere vid ån där jag bor.

Allting är möjligt

AnneN
0

Mina djur, mina vänner, min syster och hennes barn.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Linda
0

En av personerna som e mitt allt

totte
0

Min sambo, min dotter, våra katter, min mamma 6 hennes man och sitt men inte minst alla min vänner.

myriis
0

Helt klart mina kaniner, utan dem så är jag ingenting. Med tanke på hur jag bröt ihop när Fjäril dog igår vill jag inte veta hur jag kommer bli ifall alla andra också skulle dö!

Bifogar en bild på min lilla Fjäril..

Jennie104
0

Min Familj och min kanin Snowflake Japposhine! Min Släkt också :)

Mezzzanina
0

Min son är ljuset i mitt liv

Hirit
0

Mina barn och barnbarn och mina syskon. Mina barnbarn finns i mitt fotoalbum på min sida.De betyder allt för mig,dom kan jag inte vara utan.

ChristinaSylejmani
0

#42. Hirit, du har jätte fina bilder i ditt fotoalbum och fotot som du postade i inlägget är också jätte fint.

Solaika
0

Det absolut viktigaste i mitt liv är min sambo och min familj. Pälsbollarna har även en stor plats i mitt hjärta såklart.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Kitty41
0

Familj, vänner, sköthästen Kitty, djuren, stallet och dom som gör tillvaron bra där.

<3

Hirit
0

Tack Kina.Kortet på mig och mina syskon är från 1996 då min syster fyllde jämt. Ja, det låter som min livskamrat inte skulle betyda något,men visst gör han det.

Det här hör kanske inte hemma helt och fullt under den här tråden kanske under någon relationstråd, men får ses som en parantes. 

Någon satt och diskuterade så här ungefär - jag var och hälsade på någon där man får vakta sin tunga…….. - att vänner betydde mer än familjen därför att med dom kunde man prata om sådant man inte kunde prata om hemma i familjen. Men för mig är familjen ändock det viktigaste och som kommer i första hand.I en fungerande relation ska man väl kunna diskutera och prata. Men äkta ärliga vänner betyder givetvis väldigt mycket och dom ska man vara rädd om.

ChristinaSylejmani
0

Harriet, du har så rätt, så rätt! I en väl fungerade relation skall man kunna diskutera och prata och lyssna. Kan man inte det, ja då vet jag inte.

Det syns att ni är syskon och ni är jätte fina på kortet.

Hirit
0

Tackar.

Kristall
0

Min familj och våra djur. <3

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Ciiviic
0

Mina djur ;) …..
Ååååh min familj :)

Frualbertsson
0

Viktigast för mig är Jesus, min man och våra två katter.

[Niike]
0

Mina djur, helt klart. Jag vet inte om jag skulle klara mig utan dom. När min älskade katt Laban dog av 17 års ålder, höll jag på att bryta ihop totalt. Jag har vuxit upp tillsammans med honom & han har funnits där hela livet, för att sedna försvinna. Det var den hemskaste stunden i mitt liv.

Min familj & närmaste släkten betyder också allt, även om man bråkar med syskonen varje dag ;) Mormor är min idol & henne klarar jag mig inte utan <3

Bild: Myyys :*

Faxlin
0

Klart man sätter sina djur och familj först. Det är något som oftast stöttar en väldigt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Frualbertsson
0

#52 vilken gullig bild! =)