Äntligen!
Det har börjat att regn!!!! Jippi! Det är snustorrt ute så dessa droppar behövs verkligen. Gud, så skönt!

japp är med glad över regnet :)..
Mindre pollen :D
Fast det blev inte så mycket som jag trodde.. :-(
Men det finns fler svarta moln.. Kanske, kanske.. :-)

hehe här är de molning eller helt grått kanske jag ska säga. så kommer de små skurar hela tiden :) men jag klagar inte ;)

Ni kan få behålla regnet där nere och skicka upp sol och värme hit =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

HAHA ja visst :)
Det är nog lättare om du flyttar ner, Anne! :-) Fast det blev inte så mycket regn som jag hade hoppats.. Fortfarande torrt. Bara inte all fruktblommor torkar ihop! Hemska tanke.. :-)

här är de fortfarande grått :) vädring pågår ;)

Här har det bara varit grått. Men jag är nöjd över att ni som vill ha regnet har fått det :-)
Jag saknar min sol jag. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vi fick ett regn igårkväll. Det formligen öste ner, men bara i 10 minuter. Här har vi så grönt och vackert. Men det är klart att det börjar kanske bli lite torrt. Vi får hoppas på att det kommer regn på nätterna och sol på dagarna, så blir alla glada =)
Vi bor ju i skogen och har 1 km till postlådan och stora vägen. Inatt hat det formligen VRÄKT ner vid vägen… Och här på gården? Nada! Inte en enda liten förvirrad droppe ens… Fortfarande lika torrt men det är lite mörka moln i dag så nu kan jag bara hoppas…
Och här har det börjat att snöa nu på e m
Och det är inga småflingor kan jag tala om, utan de är stora som dasslock!

Hoppsan nera… vart bor du?

WOW hoppas vi slipper snö ;)
# 12 Jag bor i Södra Dalarna, och imorse var det vitt ute på både tak och gräsmattor. Har snöat lite igen, men nu har det mesta smält bort igen. Är bara 2 plusgrader