Coca Cola !
Igår, då kom min sambo hem med MASSA coca cola..
åååh jag skiner upp som ett litet barn på julafton när han säger att han köpt coca cola : )
går ut i köket. Åååh vad har han inte hittat !
JO!
Coca Cola på glasflaskor !!!
WOOOW det är ju sååååå gott !
Han är ju bara för bra ibland ;)

Va? Häftigt, de är inte så vanliga de inte. Men då är de goda faktiskt. Säger jag som bara dricker burkar annars.
Så gulligt av honom att tänka på dig och ditt cola beroende :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tycker inte om cola…
Har aldrig gjort det. Men då finns det ju mer över till dig! :-)

#1 - Ja visst var de gott ;) … Ja min Älsk är bäst
#2 - Precis ;)

#3: Ja det var gott. Men cola på burk är bara bäst :-)
Audiatur et altera pars

Nej jag håller med Skruttis, blää för cola haha Men tycker du om det så. Fast jag måste vara lite trist och säga
-Akta dig för att dricka mycket, det är massor av olika tillsatser i cola som inte alls är bra att få i sig.
så nu har tant Frualbertsson sagt sitt 
Såg ni på Lyxfällan förra veckan? Mannen i den familjen bälgade i sig cola varje dag. Men killarna i Lyxfällan sa att han var tvungen att sluta med det för ekonomins skull, han drack ca 4 liter om dagen tror jag. Men han gjorde i alla fall som killarna sa och bytte ut colan mot vatten i en månad. Vet ni vad som hände? Han gick ner 15 kg på en månad!!! Bara genom att dra ner på colan… Säger en del om sockerhalten i den drycken… Huga… :-)

Jag vet att den inte är bra. Men det är gott :-)
Audiatur et altera pars
Tänk om allt sött vore förbjudet?? Vart skulle jag då ta vägen…..? 

#5 - HAHA aaah men cola är gott och min drog ;P
Utan cola så mår jag inte bra : ( ..
Så därför är Cola BRAA
Drick din cola du utan dåligt samvete! :-) Huvudsaken är att du mår bra…

hehe aaah ;) för jag verkligen älskar coca cola ;)
Det är jag som är knepig… Vet inte varför men jag har aldrig tyckt om cola, gillar inte smaken. Är kanske rätt ensam om det? De flesta kan ju dricka om de blir törstiga eller i groggen, men inte jag. Men som sagt, ju mindre jag dricker dessto mer till dig! :-) Passa på att njut nu när du har den rätta sorten hemma.. :-)
# 6 4 L cocacola per dag…..
Hoppsan hejsan…Då skulle jag både spy och svimma.. Jag drack cola tidigare i mitt liv, men då blev det någon då och då bara. Idag dricker jag aldrig dricka just. Mår inte så bra av det …
*13 Han blev mäkta förvånad själv när han gick ner så mycket i vikt. Bara av att sluta med cola… Men vilka sockermängder han fick i sig! Skulle aldrig kunna dricka så mycket själv…
Nä, vanligt mineralvatten gillar jag. Klistrar inte i käften.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

det är gott de med bättre än kran vatten ;)
En kall öl är inte helt fel heller när man är trött på allt vatten man druckit. OBS! Går lika bra med lättöl eller folkis så klart 

Såg inte såg inte såg inte såg inte såg inte såg inte
*18 Jag har ett par extra glasögon du kan få låna! :-))

haha nej tack det är bra ;P

Ohh, jag vill ha en cola burk. Mitt kunga rike för en cola burk. Okej, jag har inget kungarike. Men jag vill ha en cola.
Audiatur et altera pars

Du fick ju en nyss av Sanna hahahahahahahahah

*Asg* Ja jag fick ju det :-)
Audiatur et altera pars

HAHA kunde ej ha blivit mer klockrent ;)

Ciiviic, vilken gullig sambo du har!Jag tycker att Cola i flaska är godast.Tycker den behåller smak och kolsyra bäst då.Sedan är det ändå det där lilla extra känslan att få den nostalgiska glasflaskan!

hehe aaah visst är de så :)
Min sambo är bäst :)
Alltså, har ni norskt påbrå allihopa? De är helt tokiga i Cola…..

#27 - haha nej tacka tusan för de :)
Då är det alltså sant, det som sägs, de blandar något beroendeframkallande i colan…..
Hihihi!

Japp jag tror de :) för jag får världens skallebank om jag inte dricker cola så blir jag sur och irriterad

Det är koffeinet i colan som gör att man blir beroende, precis som i kaffe. Trocadera innehåller också koffein så den är också beroende framkallande.
Audiatur et altera pars

Otusan :) men jag kan slippa kaffe om jag har cola :D