Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etiketttips
Läst 978 ggr
AndreasS
0

OT - Mus träff

Tänkte kolla här .. ifall de fanns någon som skulle vilja komma o kolla på lite .. MÖSS .. dom är helt underbara små varelser .. så har du stort- litet intresse eller bara lite nyfiken .. så kom till:

Morgongården i Hökarängen, södra Stockholm Fredagen den 6/6 kl 9:30-16:00

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Frualbertsson
0

Synd att man bor så långt bort. Jag har fått upp ögonen för möss via en vän som har haft möss i många år. De är verkligen söta och roliga små varelser. Men eftersom jag har två katter vill jag inte skaffa möss, det hade inte varit snällt. Mössen hade nog blivit ihjälstressade.

Hoppas att ni får trevligt!

AndreasS
0

#1 Kan tala om att jag och min sambo har 3 katter och ett 20-tal möss, och våra katter bryr sig inte i mössen.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[Norum]
0

Denna fröken tänker inte som frun i *1…. Huga, för möss! Fast hellre möss än ormar… ryser

Faxlin
0

Jag har musfobi så jag hoppar nog över det. Men hoppas ni andra får jätte roligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nera
0

Samma här….Jag avstår..Men tack för erbjudandet Generad

AndreasS
0

Hade själv musfobi innan min sambo skaffade sig möss. nu har hon uppfödning i mindre skala och samtliga är reggade i SVEMUS. Hon föder inte upp till reptilfoder. Till min majsorm som jag håller så köper jag mina frysta ifrån en djurbutik. Hade också ormfobi innan min barndomsvän skaffade sig en orm som jag fastnade för och fick ett enormt reptilintresse och skaffade både en skäggagam och en majsorm.

Väl mött
Andréas

nera
0

Nääee, fobi vill jag inte kalla det. Tycker bara de är liiite liite otrevliga, i a f i mängder. Men jag skriker inte i högan sky heller direkt om jag ser en  så att säga. Är ju skönt att det finns katter som kan ta hand om dem. Fast förstås, det är väl inte så mycket bättre det heller än att bli ormföda för en stackars liten mus……Fundersam

Jag uppskattar verkligen att ni inte föder upp de små liven för att bara sen bli ormföda! Det ska ni ha en eloge för. För sååå illa tycker jag inte om mössen. De har all rätt att leva de med , bara de inte är inpå mig..Fot i munnnen

Gillade ordet Svemus! = )