Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 371 ggr
AnneN
2008-08-18 15:07
0

Utredning

Jippiiiieeee!!!! Nu har jag kämpat i ca 14 år för att få göra en dyslexiutredning… idag har jag pratat med en kvinna här på komvux i Luleå som har hand om skriv och läs linjen (eller vad det kallas) och om exakt 1 vecka och 1 timme ska jag få genomgå en utredning som kommer att visa om jag har dyslexi eller någon annan lässvårighet!

Jag är just nu så lycklig så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen =) Jag har kämpat i 14 år och nu har jag äntligen fått min vilja igenom… Skam den som ger sig och trägen vinner är talesätt som verkligen stämmer =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Norum]
2008-08-21 01:50
0

Gissa om jag håller en tumme för dig?? :-)

AnneN
2008-08-21 08:46
0

#1 jag gissar att du gör det =)

_**/Mvh Anne

Faxlin
2008-08-24 15:14
0

Ohh, underbart Anne. Som du säger trägen vinner. Men visst är det förjäkligt att man måste kämpa så länge för något så viktigt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
2008-08-25 00:24
0

Jo det är förjäkligt rent ut sagt att man ska behöva kämpa så länge men å andra sidan så har det nog på ett sätt stärkt mig

_**/Mvh Anne

Faxlin
2008-08-25 12:52
0

Ja det sägs ju att det som inte dödar det härdar. Så säkerligen har du blivit starkare av det. Men förjäkligt är det ändå.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
2008-09-10 15:53
0

Anne : Härligt, hoppas du fått ett svar som kan ge dig lite lugn, åh du inte behöver kämpa vidare med denna fråga.

Själv suttit där, inte förrän andra året på gymnasiet ( egentligen 3 gick om ) så fick jag svar. men inte förrän i vintras fick jag det på papper

// Liinda

AnneN
2008-09-10 17:42
0

#6 tack =) Så fort alla tester genomförts så kommer utredaren att gå igenom resultaten och sammanställa allt så att jag får resultaten svart på vitt

_**/Mvh Anne

LiindaH
2008-09-10 18:43
0

#7 - Härligt Anne ;D .
Känns det bra då ?

// Liinda

AnneN
2008-09-10 18:49
0

Jodå det känns bra, oavsett om de kommer fram till att jag har dyslexi eller om det är någon annan anledning till mina läsproblem så har jag ju iaf äntligen fått en utredning och någon som varit villig att lyssna på mig =) Och då utredningen är klar så får jag fortsätta jobba utifrån resultatet =)

_**/Mvh Anne

LiindaH
2008-09-10 21:26
0

#9 - Härligt ;D . JA hoppas dom får fram ett svar.

// Liinda