Hösten
Äntligen är hösten här : )
jag älskar hösten och vintern, det betyder att jag kan spendera fler timmar ute i skogen tillsammans med hundarna eller katterna. Vilket är toppen ;).
Iofs så har denna sommar inte vart så hemsk, våren va lite värre.
Så låt oss nu alla hoppas på en lååång höst och en super lång vinter med massa snö lååååångt in på det nya året ;)
Någon mer som tycker om hösten?
// Liinda
Älskar hösten! Vackra färger, klar luft, myggritt och ingen snö.. Kan knappt begära mer, eller hur? :-)

Skojigt att höra om folk som tycker om hösten. Annars hör man oftast bara klagomål om att det är blött, kallt och mörkt och trist på hösten.
Vad jag tycker om hösten och om vintern ska jag nog spara till en annan sida där vi inte ska se allt glatt och positivt :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#1 - Myggfritt? Vart bor du ?
Här har vi massa med mygg fast det REGNAR, dom är här hela dygnen
#2 - Äsch Åsa, jag ska visa dig njutningen med att hoppa bland löven göra fina saker med löven som fallit och allt vad det heter
// Liinda

#3: Ja det var väl något att se fram emot. ;-)
Audiatur et altera pars

#4 - hihi ah ;D .
// Liinda

#5: Fast jag tycker fortfarande samma sak om hösten :-)
Audiatur et altera pars

#6- Äsch jag ska säga dig..
Hösten är helt underbar
// Liinda

#7: jaja, du låter som kalle gör fast han låter så om vintern. Jag har konstaterat att jag bör bo någon annanstans med min inställning om höst och vinter. Men ja man får offra sig för sambon så han får sin snö.
Audiatur et altera pars

HAHA Åsa då, ;P Bara skita i allt.
// Liinda
får man säga att man jag INTE gillar hösten ngt vidare fast jag "råkar" fylla år på hösten, men det är en annan "historia" *Förlåt Åsa Att jag klagar* Gillar inte vintern heller längre. Kallt och eländigt :( Gillar inte alls att "bylsa" på mig en massa tjocka kläder.
Sommaren är bäst tycker jag iaf.

#10: haha, det är väl ungefär samma sak som jag säger, fast jag säger det inte rätt ut :-)
Audiatur et altera pars
Måste ju få klaga liiiiiiiiiiiiiiiiiite iaf
Kram på dig vännen
/Sessan1

#12: Japp vi får klaga lite i skymundan liksom :-)
Kramis
Audiatur et altera pars
Jag gillar hösten om det är en fin höst. Frisk vind, vackra löv i alla färger och lite småkyligt.
INTE regn och trist väder. Då blir jag deprimerad.
Men en vacker höst är underbart