Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 624 ggr
LiindaH
0

Läs värd.

Nu har jag läst ut en bok jag började med här om dagen. En helt underbar bok, som man fastnar för jätte lätt. :)

Rekomenderar den starkt.

Sängläge av Sarah Bilston.

Q har hunnit bocka av det mesta av punkterna på listan över :
Den moderna kvinnans måsten före trettio.

Men så uppstår det komplikationer och läkarna ordinernar Q till sängläge under resten av graviditeten dom återstående 3 månaderna.

Q´s man syns knappt till och hon börjar fundera över sin kontakt med släkt och vänner.

Från sitt sängläge så gör Q nya bekantskaper och erfarenheter som hon aldrig skulle ha gjort på advokatkontoret.
Till slut inser hon vad hon vill ha ut av sitt liv.

Helt klart läsbar !

// Liinda

Linn
0

Jag har snart läst ut senaste eragon boken Gråter bara 79 sidor kvar! Buhu säger jag bara. Det kommer ta jätte lång tid innan nästa bok kommer ut.

Ska kolla på den där boken, lät intressant.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

[Niike]
0

#1 är det tvåan du menar eller har trean kommit ut nu? Förvånad

David
0

Jag är glad om jag klarar av att läsa en bok per år. Och jag har snart läst min årsbok nu… Min Stefan Einhorn-signerade bok! *mallig och stolt*

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[Niike]
0

Jag älskar böcker :D

David
0

Jo, dom är fina att titta på… Flört

Nä, men jag har börjat gilla ljudböcker allt mer. Har aldrig riktig koncentration att sitta och läsa, men att lyssna går mycket bättre.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

LiindaH
0

David. jag lånade en jätte bra bok av Åsa igår.
Har bara några få sidor kvar på den med ;)

// Liinda

Linn
0

Niike, trean har kommit ut på engelska. Tror den kommer ut i mitten av november på svenska. Jag läste det sista i trean igår, mellan 18.30-00.40 gjorde jag inget annat än läste. Och nu är den slut! Gråter Och jag får vänta jätte länge tills nästa bok kommer ut!

Linn

Faxlin
0

Böcker är underbara. När jar är inne i en läsperiod så kan jag sluka massvis med böcker på kort tid. Sedan slutar jag läsa ett tag och så får jag ett ryck igen.

Att göra recensioner av böcker här var en rolig ide tycker jag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linn
0

27e november kommer brisingr ut på svenska.

Faxlin, då är ju du och jag precis likadana, jag har också läsperioder då jag slukar böcker sedan kan det dröja upp till ett halvår innan jag öppnar en bok igen…

Linn

Faxlin
0

Ja men det är nog tur att man har de där viloperioderna för under tiden man läser är det svårt att göra något utan att ha boken i handen. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Niike]
0

Åh, tack Linn, underbara nyheter! Som jag har väntat på den boken, ni förstår inte… Eragon och Den äldste är bland dom bästa böckerna jag har läst. Hoppas inte jag blir besviken av trean Tungan ute
Funderar på att läsa om ettan och tvåan, kommer inte ihåg så mycket ifrån dom.

Linn
0

Oooh nej Niike, du kommer verkligen inte bli besiken på trean, den är lika underbar som de andra två. I början på trean är det lite kort repetition om vad som hänt i de två första böckerna.

Faxlin, det har du helt rätt i, man får inte gjort mycket annat.

Linn

[Niike]
0

Låter bra Linn :D åååh, längtar tills den kommer på svenska! Sen ska jag köpa tvåan med, så jag har alla 3 ^^