Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 637 ggr
AndreasS
0

Farsdag idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var nu på morgonen firad av min 4-åriga son med en present som han gjort på dagis. Oj, vart tom tårögd.

När man viker upp seglet på båten står det följande:

Bäst av alla pappor är du.
Snäll och rar det vet vi ju.
Det här kortet får du av mig.
För att jag älskar dig.

Ha en mysig farsdag

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
0

Naw, till och med jag vart tårögd. Vad gulligt av honom. Hälsa honom att det är den finaste av båtkort jag sett någon gång.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AndreasS
0

#1 Det ska jag hälsa honom.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

LiindaH
0

Vad gulligt..

Jag kanske skulle ringa min pappa .. hmm orkar jag det. ??

// Liinda

AndreasS
0

#3 Klart du orkar det. Jag skulle gärna ringt min pappa om han var i livet, men han avled för 6 år sedan.

LiindaH
0

autsch beklagar sorgen.

Jo, men han är bara min styvfar. Ingen höjdarkontakt.

// Liinda

AndreasS
0

#5 Ingen fara, och tack.

Har själv en styvfar som jag älskar och har jätte bra kontakt med, dessutom är han oxå kock precis som jag. Skrattande

LiindaH
0

hehe underbart : )

Min styvpappa håller på med massa siffror oh beräkningar till nå jätte viktigt. Jag vet fortfarande inte vad.Efter alla dessa år :P

// Liinda

Linn
0

Naaw, barn är underbara!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

David
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den här kan ju kanske passa idag? Allafall titeln, Father and Son.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...