Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 619 ggr
LiindaH
0

Utredning.

weeii idag startar dom min utredning på magen.
ÄNTLIGEN !

Hoppas dom kommer fram till vad som är fel.

Men jag har hittills fått behålla 2 glas med saft.
Men inge annat, vad jag än prövar.
Det gäller att vara envis.

// Liinda

AnneN
0

Håller tummarna för att de ska hitta felet och kunna åtgärda det snabbt!

2 glas saft är ju bättre än ingenting, då har du ju iaf lyckats få i dig lite vätska.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
0

Ja det är bra att de äntligen startar upp något.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linn
0

Woho! Hoppas att dom snart hittar vad som är felet på din stackars mage.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
0

Kan skvallra att det ledde till att  hon vart inskriven på sjukhuset igen. Efter 12 timmar på akuten med remiss.

Audiatur et altera pars

Anders 50
0

Inte kul när magen krånglar !

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AndreasS
0

#4 Hoppas att det löser sig nu för henne. Hälsa henne krya på dig från mig.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
0

#6: Nu vet de vad som är fel. Så nu hoppas jag få tillbaka en frisk Liinda till slut. Man mår så dåligt av att se någon man bryr sig om må så dåligt. Ska hälsa henne när vi hörs nästa gång om hon inte hinner läsa här först. Vet att hon har fått upp laptopen till sjukhuset nu i alla fall. Men hon mår inte så bra så hon är inte inne så mycket.

Audiatur et altera pars

AndreasS
0

Bådar gott nu då, nu när dom vet vad som är felet.

Var själv med om en likande historia med min kusin fast han var med om en arbetsplatsolycka där han vart fastklämd av rasmassor när han och ahns kolega skulle drenera ett hus. Det tog räddningstjänsten 40 minuter och graäva fram honom med hjälp av små planteringsspadar. Tur i oturen så bröt han bara smalbenet med fick titan stav och plattor och skruvar. Han ska hoppa på kryckor i 13 veckor. Inget vidare för honom som även driver eget företag och är frilansande nyhetsfotograf. Och jag kan säga att jag mådde inte bra av att se honom ligga i sjukhussängen, för att se honom vara still är jag inte van vid.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
0

#8: Usch låter riktigt hemskt. Lite som när min sambo fick ett paket med virke över sig. 2½ ton. Men klarade sig med blåmärken och väldigt öm kropp. Ren tur. Men ont hade han ändå. ;-)
Men visst är det konstigt, hur dåligt man kan må av att se någon annan må dåligt.

Audiatur et altera pars

AndreasS
0

#9 Ja, det är sjukt att man funkar så.

Linn
0

Får hälsa från mig också. Vi vill ha hem en frisk Linda denna gången :)

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

LiindaH
0

Tack alla .

Japp nu ligger jag här och väntar på ronden, så får jag veta lite mera vad som händer ;) .

Blää, snart är det lunch… Ugh inte sugen, Andreas, kom hitt med riktig mat till mig.

// Liinda

AndreasS
0

#12 Skulle gärna göra det, för jag vet hur sjukhusmaten är, osmaklig.

Kan nämna att när jag själv vart inlagd vilket är 10-tal år sen så vägrade jag äta sjukhumaten så vänner och familj fick köpa med sig mcd eller pizza till mig.

LiindaH
0

#13 - Jaa men det är bara 8 mil ;)

Aaah men jag har 8 mil hem och 8 mil till släkten ;P Sitter mitt i mellan ;P

// Liinda

Anders 50
0

#14 Hälsning härifrån!   Hoppas det löser sig!  Krya på dig !

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

LiindaH
0

#15 - Taack : ) Du är snäller du .

// Liinda

AndreasS
0

#14 Jag och sjukhus funkar inte så bra ihop, jag mår dåligt av att vara på sjukhus.

LiindaH
0

Autch det lät inte heller bra.men om jag kastar ner en korg ;P

// Liinda

AndreasS
0

haha Går inte i närhetan av sjukhus frivilligt, bara om det finns ett måste.

David
0

#19. Jag kan vara din mellanhand, har inget emot sjukhus, så länge de inte tänker stjäla blod ifrån mig.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

LiindaH
0

hahah

// Liinda

AnneN
0

Krya på dig nu Liinda vi vill ju att du ska bli frisk nån gång!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!