Hej då fläcken
Idag var jag på hudkliniken och fick mig en lever fläck borttagen :) . AJ säger jag bara, iofs så känndes bara sprutan med bedövning.
Snälla Åsa följde ivanlig ordning med ; ).
Men hon hade nog svimmat om hon följt med in ;) HAHA.
// Liinda

Bara sprutan? jadu jag hade nog svimmat vid bara sprutan jag. Den andra biten hade jag missat för då var jag redan avsvimmad. Tur jag väntade i väntrummet. Hualigen. Det snurrade i huvudet på mig bara du visade plåstren över operationsärren igår.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hehehehe då ska du se dom idag. ;)
// Liinda
Bara jag ser en spruta med kanyl så får jag spader och tuppar av. Är extremt sprut-/nålrädd och undrar hur det ska gå den dagen jag ska tatuera den tatueringen som jag skissat upp för att visa min kärlek till mina söner.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Men vad är det med dagens 25+
// Liinda
Då måste jag berätta att jag är inte det minsta rädd för det som ni pratar om.
Har jag chansen att se när läkarna syr ihop nåt på mig så vill jag gärna se på.
Senaste gången var när jag råkade såga av några senor till fingrarna på ovansidan av handen. Läkaren var jättetrevlig och frågade om jag ville se vad de gjorde, så de höjde upp ryggstödet så jag såg det mesta när de knipsade ihop senorna och sydde såret.
Jag tycker det är bättre att se på vad de gör än att bara ligga och titta i taket.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Jag är som #5 =) Jag gillar att se på, men får de för sig att komma nära mig med nålar och jag inte får titta då är det tvärstopp för jag litar inte på att de sticker rätt!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Nej tack. Inga nålar. Även fast jag VET att det inte gör speciellt ont så blir jag alldeles kallsvettig. Låg inne på MAVA ett par nätter i våras, och då fanns det absolut ingenting annat att göra än i detalj studera kanylen till droppet. Efter det känns det lite bättre, men observera, bara lite.
Svimmade ju bara för någon månad sen när det var provdags igen…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...