Mys snö

Precis lagom med snö enligt min smak. Lyckliga du !
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Gahhh. bild #0 är vägen till mitt stall. *gråter*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#2 - hehe det är mer än det ser ut .
#3 - hehe neeeh, de är en väg in på sidan på den vägen
// Liinda

Ååh, vad mysigt det ser ut. Här har vi knappt ett lager snö på marken.

Det är jätte mysigt.
// Liinda
Här i Västerås har det kommit en del snö också. Det liggar väl si så där 5 cm kanske. Men vill ha mycket mer, vill att dagens ungar ska få uppleva det jag själv upplevt, snövallar på 1 m. Det var tider det, härliga 80-tal.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

haha kör hitt dina ungar, nu snöar det igen här ;)
// Liinda
#7 ja bakåt i tiden fanns det mycket snö. Det kommer t.o.m jag ihåg på t.ex -60 talet bl.a DÅ var det verkligen VINTER vill jag lova.
Inte som nu.
Instämmer med Sessan1. Eller minns man bara de vintrarna som det verkligen var vinter ? 
Kan ju oxå vara så att man minns snön som tjockare för att man var kortare 
#11 Tänkte inte på det ! 

Här behöverjag inte minnas barndomssnön. Det räcker med det skit som är här nu. Jag skottar och skottar och det kommer bara mer sådant där vitt sattyg som kallas snö. Inte skoj att stå och kasta upp snö på vallar som är två meter breda och högre än mig. *morrar över snön*
Audiatur et altera pars

haha Åsa. nu ska vi inte vara sådana.
// Liinda

Joho Liinda det ska jag visst det. Fy bubblan vad med snö. Och inte slutar det snöa heller.
Audiatur et altera pars

haha äääsch, visst det kankse inte är roligt att skotta.
MEN!
Det är roligt att leka i snön ;)
// Liinda
Hörde en snabbis på inför nytheterna på tv4 att det är ett enormt snöoväder över uppland… Tänk om det är på väg hit till västmanland och mälardalens pärla Västerås. Det är både på gott och ont i så fall.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Phua, så det kommer vara storm när jag också är där.
Vad är detta, kanske är jag som tar med mig det till er ;)
Så ni får vara med om vad vi är
// Liinda

Usch ja, snön bara vräker ner och det blåser och det är bara otroligt obehagligt.
Audiatur et altera pars