Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 779 ggr
Faxlin
0

Kram

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara sända kramar till er alla. För det är en god sak att kramas. Att visa att man bryr sig om någon. Så krams mera mina vänner.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linn
0

Naaw, vad söt den var. Kram på dig med åsa.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

AndreasS
0

Den va la go, kramar tillbaka.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Anders 50
0

Du kan lita på att här kramas det mycket !  Och det blir en över till dig också!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
0

Skrattande Ni är bara bäst här inne. Vet ni att det är en fröjd att vara Sajtvärd här inne med så underbara medlemmar.

Audiatur et altera pars

Anders 50
0

Sådan värd…sådana medlemmar…Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
0

Skäms

Audiatur et altera pars

AndreasS
0

Kan bara instämma till 110% med #5.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

David
0

Och jag instämmer med samtliga föregående talare!

Och måste samtidigt fråga här, förtjänar inte denna värd tre dagars semester?? Flört. Och ni som är karlar, skulle ni inte klara att laga mat åt er själva och två barn under tre dagar? :)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Faxlin
0

Skäms Hualigen sådant rodnande det vart nu.

Audiatur et altera pars

AndreasS
0

#8 För mig är det inga problem då jag är kock till yrket med lite mer än 13 års erfarenhet och 4 barnsfar.Cool Undrar vad dom andra karlarna ska säga för att toppa det? Tungan ute

David
0

#10. Precis. Och hur svårt är det att steka färdiga hamburgare och koka lite makaroner åt sig själv och två barn under ett par dagar?? Flört

// David

AndreasS
0

#11 hmmm inget halvfabrikat här inte utan lagar allt från grunden =)

David
0

Tänk nu att det är en karl som knappt sett ett kök förut Skrattande

// David

Faxlin
0

#10: Vilken karl. Skulle finnas fler som dig helt klart. ;-)

Audiatur et altera pars

AndreasS
0

Hahaha En bra karl reder sig själv heter det ju.

Faxlin
0

hmm, så det betyder att min karl inte är bra då antagligen Tungan uteSkrattande

Audiatur et altera pars

AndreasS
0

#16 Du får skicka ner han hit 1 vecka så ska jag lära honom både det ena och det andra.

Faxlin
0

#17: Ohh, vilket erbjudande. Fast jag tror han är rätt nöjd med att kunna skylla på att han inte får det att gå ihop och han blir sååå stressad om han måste laga mat och passa barnen efter jobbet :-)

Audiatur et altera pars

David
0

#17. Du har inte lust att ge honom en intensivkurs på tre dagar här i mitten på december? :). I hans eget kök, så han lär sig vad alla saker är för något… Flört

// David