Mjölkrig

Ska nog försöka ha mjölkrig någondag med mina katter! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Även om detta medför en viss städning så ser det härligt ut!
#3. Tror att det trots allt var rätt kul att städa upp efteråt. Känns som den städningen var värt det hela.
// David

haha, ja städningen är inte lika rolig. Mjöl är inte roligt att städa upp. Men det var verkligen väl värt det. Vi var så fulla med mjöl både jag, Malin och Sanna och ja Donna med som ville vara med och kika på vad vi gjorde. Men vi hade roligt, och det pratades om detta länge efteråt. Och vem har sagt att det inte är det här som julen handlr om. Att skratta ihop. Att trivas ihop. Så kanske kan man glömma julklapparna och starta mjölkrig istället :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
åååh, jag vill också ha mjölkring :D har endast haft mjölkkrig, på dagis med min syster. hehe;)

Niike du får starta ett mjölkrig då :-)
Här hemma är det konstigt nog alltid jag som är det svarta fåret och startar dessa krig.
Audiatur et altera pars
#7 Förvånar mig inte att det är du som börjar… 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#8: Meehhh, va vad säger du? Jag som trodde alla skulle bli förvånad när de läste det. 
Audiatur et altera pars
#9 Tror du är en typisk mjölkrigare. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#10: Hmm så du säger. 
Audiatur et altera pars
#10 Sitter med samma tanke jag också 
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#13 Humm, ja du det tål att tänkas på. Synda att inte LiindaH har tillgång till dator annars hade vi väl fått höra sanningen eller??
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#14. Tror inte du behöver Linda till det, jag kan nog också intyga att Åsa är en typisk mjölkrigare. Annars kan jag ju alltid höra med hennes barn eller gubbe 
// David

#14: *fnyser lite lätt* Jag ska nog få er på andra tankar. Vänta bara.
Kan ju inte riskera att ni tror att jag är helt tokig heller. 
#15: Nu ska inte du vara sådan. Snäll David, snäll David. Tänk på korten. 
Audiatur et altera pars