Bensinpris!
Tankade bilen idag, och nu är bensinpriset här nere, nere på 9.89. Gissa om jag blev glad! Äntligen något positivt!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Bensinen är en dyr sak. Så underbart att den åtminstone kommit ner under 10 :-. Så det var en bra nyhet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja! Jag blev jätteförvånad, och glad. Så för mig var det verkligen en positiv och glad nyhet! Framförallt eftersom jag tänkte ta bilen på en resa här framåt nyår…
. Även om jag nu har alla möjliga kort för att inte bli strandsatt i Göteborg igen, så föredrar jag nog bilen ändå. haha
// David

haha, ja det är ingen liten resa du ska ut på. Så det är klart det blir extra viktigt med lite billigare bensin. Själv tycker jag samma sak då jag ska resa till Stockholm i början på januari till husdjursmässan där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Så kommer optimistjollen in och säger.
Skönt att inte ha bil..
Men så kommer optimistjollen på..
Tusan han den där hon bor med har ju bil..
Åh gemensamt konto !
Sååå…
Aaah optimistjollen får faktiskt hålla med er ; )
// Liinda

Kommer ihåg då jag var liten och mina föräldrar klagade på att bensinen hade blivit så dyr då den kostade lika mycket som mjölken! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

9.79 kostar den på tjörn.
#6. Titta, ni har kommit lite längre. Problemet är ju bara att jag tror det blir billigare i längden att betala några öre mer, och tanka nästan granne med mig själv… 
// David

Det är granne med mig själv så det är lugnt. Närmaste bensinstationen faktiskt.