Långledigt !
Idag var sista arbetsdagen för mig detta året. Vi har gått med på att hålla still på jobbet tills efter trettondagen.
Det ska bli skönt med långledigt nu i helgerna, vila upp sig, och sen köra hårt efter ledigheten.
Hoppas på bra väder så man kan vara ute i skogen med hundarna så mycket som möjligt.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hoppas att din kära sambo också tycker att det ska bli trevligt.. 
Men visst är det härligt med lång ledighet, en extra semester nästan.

Härligt.
Kan inte mer än hålla med #1, men det gör hon säkerligen med tanke på hur snäll du är ;D
// Liinda

#0: Underbart. Min sambo jobbade sissta dagen för i år igår. Så skönt att få ha honom hemma ett tag nu. Och jag tror han kommer uppskatta jobbet sååå mycket mera efter att varit hemma med mig och barnen ett tag :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Visst klingar "långledig" ljuvligt även i mina öron. Jag har nu jobbat 13 av 14 dagar de senaste två veckorna, från kl 06.00-15.00. Nu har jag bara två dagar kvar att jobba innan jul, sedan börjar jag inte jobba förän den 12 januari. Det ska bli sååå skönt. Känner mig ganska sliten av allt stressande så det är välbehövlig vila jag får. På julafton åker vi till äldsta dottern, men sedan på juldagen DÅ ska jag bara sova och sova ända tills kroppen själv vill vakna. Mmmmmm, längtar!

Bitte - Det låter ju jätte skönt :) Hoppas du får en härlig semestertid
// Liinda

Gott för er med långledigt. Jag är ledig i tre dagar vid jul, sedan jobbar jag igen varje dag, förutom söndag, fram till nyår, jobbar även på nyår. men efter det är det nästan en vecka ledigt innan skolan börjar igen. Den veckan ska bli väldigt skön vill jag lova.

Linn . ah men det är väl bra att du får jobba iallafall ;D.
Hoppas du får en skön vecka ledigt sen
// Liinda

Skönt man får gå och jobba i morgon. Börjar bli trött på att serva alla här. Dessutom är gubben långledig och jag står inte ut med att någon kan få så lite nytta gjort på en hel dag =(
*8 Låter inget kul alls det där.. Hoppas att det blir bra på jobbet i vart fall för dig.

Jag har faktikst varit ledig i fem dagar nu! Trodde bara att det var tre dagar jag skulle vara ledig i tre dagar här vid jul. Sedan kommer ju en vecka efter nyår. Det ska bli så skönt. Nu är det bara tre dagar jag ska jobba innan jag är ledig igen så det ska bli riktigt skönt.