Lycka <3

Men det bästa av allt..
I denna låda, när jag satt och tittade, hittade jag mitt silverarmband med mitt namn ingraverat. Som jag fick när jag var bebis.
Jag trodde verkligen att det var borta, om min mamma har vart ledsen på mig för det. Åh jag haft världens ångest för att jag vart slarvig över att jag tappa bort det.
Men nu ligger det här breve mig..
Jag är så sjukt lycklig. Mamma blev informerad på en gång.
Hon är lika glad som jag :) .
_
( en bild på slutresultatet kommer när jag köpt lådor så jag kan gömma allt små plock )_
// Liinda

Vad duktig du varit idag. Själv har jag gjort en storstädning i iller rummet. Bäddat rent överallt, och så skurat överallt med skursvamp och medel. Alla lådor luktar numera rengöringsmedel, alla filtar luktar sköljmedel och illrarna har fått spunk över matte så de luktar skunk. ;-9
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hahahaha underbart Åsa ;D
// Liinda
#5 Ursäkta en som inte kan illerspråket, men vad betyder detta?
illrarna har fått spunk över matte så de luktar skunk. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#7- haha tror inte dom tkr om när det luktar rent, så dom skunkar så det luktar as illa, så dom får in sina lukter. ;P
// Liinda
#8 Mig förstå! Och sådana har man inomhus?
Värst vad du har varit i röjartagen idag, förresten!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#9 - haha ;P . Tack ;)
#10 - hehe, japp man har ju det, åh jag lovar, när dom skunkar, hua då vill man utrymma byggnaden! hehe jag har mina ljusa dagar. ska sätta upp lite kort och grejjer nu, så fler bilder inom kort. hehe
// Liinda

#10: Japp sådana har man inomhus. ;-)
Saken var det att de blev sura på mig, och då blir de även sura på varandra. Alltså de får spunk (heter så i min lilla värld) och så rök de ihop och slogs och då skunkar de :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars