Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 1180 ggr
LiindaH
0

Morgonhumör

Jag ska bli nunna ! Jag ska leva celibat i en stor stad och bli den tjuriga grannkärringen som bara klagar på allt tillsammans med mina (  60+ )  katter.
Aldrig mer bli sambo, aldrig mer behöva slå upp mina ögon och dra en suck över livet.

JAG SKA BLI NUNNA!
Så ni som tänker, men Lilla Liinda du kan inte bli Nunna, för du skulle inte klara av att INTE svära, sen är du inte oskuld. ah så massa annat, men jag KAN. åh jag ska bli nunna. Jag får helt enkelt kanske lära mina mednunnor att svära, åh visa dom va en humm humm leksak är.
Åh tänker dom fortsätta om att jag är icke oskuld, ah då skyller jag på att jag kommer från GURKstaden.
Ni förstår mig va  ? Jag ska bli nunna.

Åh tänker inte dom ta emot mig ska jag humma humma med munkar bara för att jag kan.

Jag vaknade på fel sida imorse.
Men nu vet ni iallafall hur mina framtidsplaner ser ut när jag vaknar på fel sida.
Det är väl det goda i det onda.

// Liinda

[Norum]
0

Klart du ska bli nunna! Det är det självklara valet när man snart är mitt i livet.. Undrar varför inte fler blir det? Rofyllt, dagarna i ända med böner om allt utom sex, sköta trädgårdslandet och mata fåglarna med gammalt bröd. Lugn och ro..  Det tycker jag absolut att du ska satsa på..

Varför ska du vara kvar hos oss egentligen? Nej, lämna sambon som är dum, djuren som inte ens kan prata med dig och ge dig det stöd här i livet som du behöver, all släkt och familj som inte ens känner dig som den du är, alla dina vänner på sajterna som bara känner dig via ett nick. Vad ska du med allt detta till?!

Häv dig iväg till det stora lugnet och tänk på oss stackare som går här med djur, äkta och oäkta hälfter, jobb, löner, semesterersättningar och sexliv. Det är bara ett otacksamt slit..

Om du vill kan jag hjälpa dig att hitta kloster som tar emot frustrerade blivande nunnor? Måste finnas ett enormt utbud på nätet, om inte annat? Har du pratat med kyrkan om de kan hjälpa dig??

Tänker på dig och riktigt, riktigt kramar om…

LiindaH
0

ASG ! du är bäst.

Aaaah, hjälp mig hitta ett kloster.
Jag ska bli nunna :) .

Ingen som kommer sakna mig iallafall.

// Liinda

Anders 50
0

#2 Du kommer att bli en perfekt anti-nunna. Du kommer att göra succé med ditt humm hummande.  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

LiindaH
0

#3 - haha, jag ska få nunnor och munkar att träffas på en dans.
Sen kommer alla bli kära i varandra så  har jag förstört hela grejjen med anti hum humm människor.

// Liinda

Anders 50
0

#4 Fortsätt vakna på den sidan så fixar du detta!  Påven kommer att bli arbetslös!  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

LiindaH
0

#5 - Jappsen idag med.

// Liinda