Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 757 ggr
Chutney
2009-02-23 23:58
0

Jag är så glad :)

Jag har ju jobbat ett tag nu med en väns företagssida. Det blev mkt jobb på kort tid. Men nu är den färdig och hon blev väldigt nöjd och andra som har sett sidan tycker den ser bra ut :)

Det har varit jättekul att jobba med sidan. Kruxet dock är att jag inte får till en färgad scroll-list, av de färger jag väljer. Jag har lyckats förut. Har fått tips från flera håll, men inget fungerar, så det får vara så.

Men sidan är nu färdig och redo att presenteras först och främst i ett stort känt företag och sedan andra företag m.m.

Jag är så glad för min väns skull och jag önskar henne allt gott och lycka till :) Jag skickade henne en bukett blommor idag som ett grattis för hennes nya företag :)

Allt känns spännande och roligt. Jag känner mig nästan lika exalterad som henne tror jag :)

Jag håller alla tummar och tår, samt katternas tassar..*s* ..för att allt ska gå vägen nu. Men jag ser inga större hinder :)

Utbrister ett:

Tjohoooooooooooooo Skrattande

Dagens solstråle, min vän :)

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Faxlin
2009-02-24 01:35
0

Grattis vad skojigt. Ja för er båda. Förstår att det är en ljusglimt i vardagen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Chutney
2009-02-24 02:00
0

Ja, det känns så otroligt kul och spännande :)

Tack!

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Anders 50
2009-02-24 10:30
0

Förstår att du är glad, hoppas det går bra med presentationen av sidan.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Chutney
2009-02-24 12:00
0

Tack Glad Det hoppas vi också :)

Albert Einstein

Grodan
2009-02-24 20:11
0

Vad kul! Vet hur det känns! Det är skoj att bygga sidor, speciellt om folk blir nöjda! Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

LiindaH
2009-02-24 23:48
0

Oooh vad kul =).

Grattis =)

// Liinda

Chutney
2009-02-25 03:06
0

#5 9ch #6

Tack så mkt :) Ja, det är jättekul :p

Albert Einstein