Lybeck!
Snart dags för firma resa igen! De bästa med jobbet hehe skämt och sido men de skall bli trevligt! var i hamburg föra året och de var verkligen en upplevelse har inte varit ute så mycket så även sådana korta resor är väldigt trevliga! Någon annan som har något bra semester minne kanske?
Lybeck är en liten, liten, liten by där jag är född. Typ 2 hus med utedass.. haha
#0 Var försiktig! Firmaresor är inte att leka med! På sådana brukar det gå livat till. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Låter jätteskojjigt. Att ni åker iväg på sådana kort trippar ihop på jobbet är inte dumt alls. Det höjjer arbetsmoralen och samarbetet. Och sedan får de anställda se lite nya platser, och det är inte helt fel. ;-)
Hoppas du fotar lite så vi andra får se med.
Jag är verkligen fattig då det handlar om att vara berest. Så jag har inte mycket att komma med i sådana berättelser tyvärr.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
dessväre blir de inga foton:( men ser fram imot resan iaf…berättar gärna hur de blev och letar gärna upp lite bilder på google som jag kan lägga up!
alltid försiktig skall köra hem efteråt men skall köpa hem en del kan jag lova hehe
resan inställd pga ekonomio problem vilken sopa hehe

Vad tråkigt, men det kommer nog fler ggr =)
// Liinda
klart de blir sennare i år jäkla kyl skåp rep på ca 30000 rätt dyrt hehe men de skulle visst fixas så hehe