Dagens Solstråle
Jag har en hel drös med rosor att ge till folk…
Här kommer dom..
Andreas ( kusin ) - För att han alltid ställer upp och finns i dom svåraste svackorna och hjälper en.
Får en att skratta när det är som svårast.
Mamma - För att hon är så sjukt jäkla stark.
Om hon nu skulle läsa här inne ( vilket jag tror ) så ska hon bara veta hur mycket jag avvundar hennes starkhet.
Älskar henne massor. För att hon ställer upp så sjukt mycket för sina barn även i dom allra tuffaste tiderna.
Systrarna - För att dom är så helt makalöst underbara tjejer och gör mig till världens stoltaste storasyster.
Åsa - För att du är världens finaste vän.
Du sanslöst underbar.
Sambo - För att han är min andra hälft och jag älskar han så otroligt mycket. Han finns alltid vid min sida <3.
Sist men inte minst…
"Pappa" - För att han ställer upp för min mamma, mina systrar och mig. Han finns vid våran sida i denna tuffa tid och är en helt underbar "pappa".
Denna människa är helt makalöst underbar.
Skulle kunna ge alla en ros.
Men dessa människor förtjänar några extra rosor i min vardag.
ps, folket här inne får också en liten varsin ros.
För att man alltid får sig ett gott skratt här inne. :)
// Liinda

Tack för rosen Liinda. Även om du vet att jag fortfarande inte tycker jag gör något speciellt elelr har gjort något speciellt för dig.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ursäkta ? Inte gör något speciellt?
Vad är det du missat ? Vart har du vart det senaste året?
// Liinda

haha, jag har väl mestadels varit hemma under det senaste året faktiskt. Men visst har jag varit iväg lite också, men det är lite mycket att sitta och räkna upp allt jag gjort under ett år. Många turer till Willys :-)
Men nej, jag har inte gjort något speciellt för dig faktiskt. Inte något jag ser som speciellt i alla fall. Så frågan blir kanske vad du tror jag har gjort :-)
Kram
Audiatur et altera pars

Men lilla rara du…
Vem är det som hjälpt mig sjukt mycket när jag vart som dåligast?
DU.
Vem är det som hjälpt mig när jag velat ge upp?
DU.
Vem är det som hjälpt mig när jag inte insett hur sjuk vart ?
DU.
Ska jag fortsätta?
// Liinda
Jag heter också Åsa… 

#5: Jusst det ja. Så med andra ord fick du med en extra ros :-)
#4: Du är bara dum, för jag har inte gjort något speciellt i alla fall. Puss på dig gumman
Audiatur et altera pars

Japp! awesome
// Liinda
Ååh…! Man tackar för den lilla rosen…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!