OCR
Jag har köpt en ocr-penna! Världens bästa uppfinning! Helt suverän! Jag bara älskar den! Och den är min!!! 

ocr penna? Nu får du faktiskt förklara för en oteknisk Åsa vad sjutton det är. Så kan jag välja om jag ska vara avis eller inte sedan :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag undrar också vad en OCR penna är för något.
Det låter som om man skall ha den när man skall betala räkningar; att skanna in ocr-numret kanske?! Nej, jag vet inte.
#2 Helt korrekt.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Ja, då var min gissning inte helt fel, då.
En fråga, när kom ocr-pennan? Är den relativt ny eller har den funnits ett tag?
Den har funnit bra länge.. Men den är så pass dyr att jag har varit lite snål. Men den är värd varje öre! Tycker jag.. :)
Kanske att jag hört talas om den innan och att jag glömt bort det.
Roligt att du tycker den är värd köpet!
Ja, ocr-nummer kan man bli vansinnig på, så jag kan förstå att pennan är värd vart enda öre.

Coolers vad dom hittar på saker alltså =)
Men kul att du trivs med den Åsa :)
// Liinda
Ocr nummer kan ju vara hur långa som helst men nu är det lätt som en plätt! 
Tur det finns dom som är datasmarta, Linda.. Så att såna som jag får hjälp.. haha

hahahaha… Men du… Så svårt är det inte att trycka in OCR nummer.
Men hade jag också haft en sådan penna hade jag nog använt den av slöhet ;P
// Liinda

Aha, då var det alltså vad jag trodde att det var. Som privatperson som enbart betalar räkningar till min familj kan jag tycka att jag klarar mig ypperligt utan. Men i ditt fall Åsa så förstår jag att det är guld värt med en sådan. Så jag är inte avis på dig, men hundra procent lycklig för din skull :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
*10 Inser du hur många räkningar jag har varje månad?? Och att nummren kan vara över 20 st ibland? 
*11 Tack, Åsa.

hahahahahah ;P jaja men det är ditt egna val ;P
// Liinda
*13 Jag betalar ju åt min brukare ju.. Kan väl inte sluta som godman inte! Mina privata är inte så många men sammanlagt blir det ju en del.

haha precis eget val :) Men du är duktig du :)
// Liinda

Mamma köpte en sådan till sin sambo. Han ville ha en sådan men har knappt använt den. Men förstår att den är användbar för dig.
För mig är den guld värd. Känns så skönt, längtar nästan tills det är dags att betala räkningarna!