Florist.ifokus
Jag har fått ett par nya medlemmar på sidan som är riktigt aktiva! Det tycker jag är ritkigt roligt, att det blåst lite liv i sidan igen.
Funderar på vart alla här har tagit vägen, precis som 890-3, det brukar ju finnas hur många olästa trådar som helst här när man kommer in. Visserligen har jag inte varit överdrivet aktiv det sista heller, har lyckats fastna i spelvärlden.
Tror att sajtvärden är sjuk och den lilla unga damen har rymt iväg någonstans. Hoppas hon hittar hem igen..hon är ju som bekant lite vimsig. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Stackars, stackars sajtvärd….ynk, ynk, ynk! 
Krya på dig!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Instämmer med #3, tycker riktigt synd om dig.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#3 & #4: Tackar. Nu har jag inte feber hela tiden. bara i toppar så där ibland så det är nog på väg åt rätt håll. Hostan är värst nu. Kan inte göra något, hostar tills ag kräks. Inte skojigt. Och så värker det när jag andas. Men det ger sig förhoppningsvis med snart.
Men jag känner mig fortfarande ynkig, så det är skönt med lite tycker synd om då :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Då vet vi i alla fall vart ni håller hus. krya på dig snart åsa!

Sajtvärden är fortfarande sjuk, höhöhö
// Liinda

#7:
Du är dum
Audiatur et altera pars

Ska du säga, tig kvinna
// Liinda

#9: Hmrfff, neheee, tänker jag inte så det så.
Audiatur et altera pars

Va positiv då ;P
// Liinda