Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etiketttips
Läst 301 ggr
Niklas
0

Sälj Sverigebilder

Om du har fina Sverigebilder har du chans att sälja dem till en bildbank som tillhandahåller svenska bilder till utländska media och liknande.

3000 kronor per bild betalar de för de bilder de väljer. Senast 1:a december ska de ha bilderna.

Läs mer här

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

JimJ
0

Det var mycket pengar för 1 bild! Jag ska sända in några bilder och hoppas på att de vill använda någon. :-)

Tack Niklas.

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Christina
0

Tips: vackra naturbilder finns det gott om i bildbanken. Även om säkert fler är välkomna så vet jag att vad som verkligen saknas är folkliv. Café och krogar, arbetsplatser, skola, familjeliv m m.

Niklas
0

Jag förstår att just de bilderna saknas. Det är så mycket lagar och förordningar kring vad man får och inte får publicera när det gäller det. Man måste ha skriftliga tillstånd av alla människor på bilderna och det är av naturliga skäl svårt att få. De som har dem säljer dem kanske inte för 3000 kronor eftersom de har betalat mer än så för modeller och annat.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Faxlin
0

Japp,nu har jag sänt in några foton. Skulle bli väldigt förvånad om de köper någon av dem. Men om man inte testar så kan man inte ha någon chans heller. ;-)
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars