Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 384 ggr
Annette
2006-12-13 01:33
0

Boktips

En bra bok blir man glad av.

Just nu lyssnar jag på Isprinsessan av Camilla Läckberg.

Faxlin
2006-12-13 02:56
0

Vad handlar den om?
Boktips är alltid roliga att få. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annette
2006-12-13 08:13
0

#1. Mord! Inte så god nyhet i sig, men boken är bra. Det händer ju förstås mer runt morden. Snart har jag lyssnat klart på den. Då skall jag nog ge mig på nr 2 i serien, tror den heter Stenhuggaren.

sarae
2006-12-13 09:30
0

ja camila Läckbergs böcker är underbara, Härligt spännande, och lite annorlunda kriminal romaner. Berör mig särskilt eftersom de utspelar sig i fiskebäckkil  bohuslän, nära där jag växte upp och fortfarande bor.. ;) kan verkligen rekomendera allihop!

Faxlin
2006-12-13 09:37
0

Låter ju som en läsvärd serie med böcker då.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
2006-12-13 12:27
0

Yup…Camilla är dessutom i 30 års åldern och utbildad civil ekonom här i gbg, lite kul att hennes karriär tagit en sådan vändning ;) Det ger mig hopp som blivand ekonom..kanske slipper man dessa evinerliga rapporter å annalyser ändå Flört

Cecilia
2006-12-13 20:25
0

Ja dom böckerna har jag oxå läst. jättebra. väntar på att hon ska komma ut med en ny. hoppas det e snart.

Annars läste jag om ett boktips i en tidning om en bok där en fåraherde dör o hans får löser mordgåtan. Låter inte riktigt klokt men man kanske ska läsa den ialla fall för det lätt lite kul o annorlunda. Kommer inte på just nu vad författaren hette men han e tysk.

Cecilia
2006-12-13 20:25
0

Ja dom böckerna har jag oxå läst. jättebra. väntar på att hon ska komma ut med en ny. hoppas det e snart.

Annars läste jag om ett boktips i en tidning om en bok där en fåraherde dör o hans får löser mordgåtan. Låter inte riktigt klokt men man kanske ska läsa den ialla fall för det lätt lite kul o annorlunda. Kommer inte på just nu vad författaren hette men han e tysk.

Hoppsan blev visst dubbelt

Madde
2006-12-13 21:24
0

Den boken har jag hemma. =) Det låter som en bra ide och läsa den till helgen då jag inte kommer iväg till göteborg. =) Jag kommer ha massa dötid. =) Kanon för en bra bok.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.