Snö!!!
Yes! Vi har fått lite snö.Hoppas den finns kvar till julen.

Grattis, det lär inte vi få ngn tyvärr.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
:-O Vart bor du någonstans då? Här i Eskilstuna har vi inte sett röken utav snö ännu. Men själv tycker jag det är ganska skönt igentligen. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

#2 Hon bor låååångt upp i Finland :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Men där är det väl snö hela tiden? :-)
:) Nej inte har vi snö hela tiden.Jag bor ungefär lika högt upp i Finland som Umeå.

Ja jag fick skrapa bilen igårkväll när jag skulle iväg… så nu är det lite kallare här ialla fall *ler*
brrr vad kallt. Vi har inte varit under 5+ på ett bra tag nu. Men ändå tycker jag det är is-kallt utomhus. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Här har graderna sjunkit rejält. Vi ligger nu på -5 grader. haha, det låter som värsta kylan. Men om man betänker att det är i december och för några år sedan var -1-20 grader normalt. Så ska vi inte klaga. Men jag gör det ändå. brrrrrrrrr, jag fryser ju. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag har en konstig bild av findland och norrland. Jag har fått för mig att det är iskallt med snö där året om. :-)

#10: haha, det är du inte ensam om. ;-)
När jag bodde i Ångermanland var det Stockjholmare där som allvarligt trodde att vi hade renar hos oss. Sså vi drev lite med den besökande skolklassen och fick sedan utskällning av våran chef och sedan läraren. Fast vi hade roligt just då i alla fall. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#10 Du får nog allt göra ett besök till Finland då om du tror att vi har iskallt och snö året om. :)