Så glad!
Jag rensade i gamla papper och vad hittade jag? Jo, ett brev från en elev jag hade på Junsele skola i åk 7 1997 och brevet började: Hej Gullet-Solskensfröken…
Då blir jag glad och varm om hjärtat när jag blir påmind om denna lilla goa tjej .

Jag redigerade lite i din text… Då man inte får skriva ut namn och så där på elever..
Alltid roligt att hitta saker som gör en glad =)
// Liinda
#1 Okej..tack för det för ibland slipper det ut…det var inte meningen 

Lugnt ;)
// Liinda

Förstår att du vart glad av att hitta brevet. Sådana där saker värmer ihjärtat och är så viktiga att spara, för de slutar aldrig värma heller.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#4 Jag hittade en hel hög av papper som gjorde mig glad. De ska jag spara så länge jag lever….

#5: Ja gör det. Sådana ska man vara rädd om som sagt var :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#0 Det måste ha varit en pojke i min sons klass, Jeremina!
#7 Gunilla..gick din son i 7:an 1996-97 i Junsele? Den som skrev brevet var en flicka från Näsåker…
#8 Jaa, om inte jag räknat fel så gjorde han det. Han är född -82.
(Var fick jag det ifrån att det skulle vara en pojke?
)
För hon var som en pojke denna lilla tjej. Vad heter din pojke? Du kan ta det via pm om du vill….
Jag skickar ett Pm
Aha..jag var klassföreståndare för klass 7 a under det skolåret. Men jag tror inte du och jag träffades men du vet med så många barn och föräldrar kan man inte komma ihåg alla.
Nu när jag lägger ihop för och efternamn då kommer jag ihåg. En blyg, blond kille?
Jag har skickat ett Pm. Vill inte tala om honom på en öppen sajt.
Jag har svarat och så kul….