Illerföreläsning igen
Japp i morgobitti far vi iväg till rättvik på föreläsning vid aturbruksskolan där. Jag och gänget ska bli så roligt. Har föreläst på denna skola i ett par år nu och det brukar bli ett par gånger per år. Lärarinnan som har klasserna är så otroligt trevlig att ha att göra med. Man blir alltid lika glad när man kommer dit. Eleverna skiftar men läraren är densamme. Ja nu har jag faktiskt inte stött ihop med några dumma elever heller kanske bäst att tillägga det :-)
Ville bara dela med mig av något roligt som kommer hända i mitt liv imorgon.
Vad ska ni göra för roligt?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad kul! Jag har också haft föreläsningar (i ett helt annat ämne) och jag tycker det är kul. Hoppas att det är ett bra gäng elever som du får.. Lycka till och njut av en dag i lugn och ro. :-)

haha, de var fruktansvärt tystlåtna av sig. Men de var ett trevligt gäng i dag med :-) Det var en första klass så de brukar inte vara lika frammåt som tvåorna jag brukar jobba med. Men nu kommer det antagligen inte bli något mer förns nästa höst igen. Sååå lång tid. Trivs verkligen på denna skola :-)
Audiatur et altera pars
Om de var tysta så kanske de lyssnade dessto bättre? För jag tror ju inte att du skrämde dom till tystnad??

Om de var tysta så kanske de lyssnade dessto bättre? För jag tror ju inte att du skrämde dom till tystnad??

#3och4
Säg inte det…Åsor kan vara rätt så respektingivande!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
äsch.. Nu smickrar du igen! *rodnar*

haha, ni är för underbara. Längar tills i sommar så ska jag nog komma och våldgästa er en sväng på en fika igen :-)
Audiatur et altera pars
Du kan komma en regning höst också. Åsa. :-)

Men ni bor så fasligt långt borta liksom. Men på sommaren är ni rätt nära min semesterort :-)
Audiatur et altera pars
Långt bort?? Nä, det är inte många meter. beror på vart man mäter irån.. hehe

Kul kul kul : )
// Liinda