Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettljus-i-mörkret
Läst 561 ggr
JimJ
0

Tillbaka igen

Hej,

Nu, äntligen, kan jag surfa in på iFokus igen. :-)

Min dator har gått sönder och jag har inte kunnat vara tillgänglig på iFokus på grund av det. Nu har jag dock äntligen blivit färdig med att fixa i ordning Julias dator. Det har tagit mig runt två veckor och jag har suttit uppe hela nätterna utan sömn. Idag kirrade jag biffen och kunde äntligen logga in på iFokus. :-)

Jag använder mig utav en webläsare som heter Opera. En webläsare som jag faktiskt använde mig mycket utav för en massa år sedan och jag älskade allt med det. Men nu i dagens tider då Flash, Java och frames är inblandade, fungerar inte den här webläsaren lika bra. Men bara jag kan logga in på iFokus och skriva så är jag nöjd för stunden. :-)

Det är mycket som strular med datorer. Det här är ju inte första gången jag försvinner bara sådär på grund av fel på datorn.
Men det känns skönt att äntligen få vara tillbaka! Förhoppningsvis kommer Julias dator att fungera fint nu också, så jag inte försvinner igen. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Elisabeth-J
0

Vad kul att du är tillbaka! Du skulle verkligen behöva en laptop Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

JimJ
0

haha ja, så mycket som jag åker runt överallt så. :-)

Fast igentligen spelar det inte någon stor roll om jag har en laptop eller inte, bara jag får ha en dator ifred så det slipper bli strul med den efter alla nya okända program som folk hela tiden lägger in. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Rickard007
0

Härligt Jim, hur klarar vi oss utaN DIG? ;)