Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettifokus
Läst 635 ggr
johan
0

iFokus

Jag är glad över att vi kommit över krönet på en lång uppförsbacke vad gäller iFokus! Hela hösten har jobbat med att skriva om stora delar av koden "under huven" för att snabba upp och se till att iFokus fungerar bra när fler och fler vänner hittar hit.

Bortsett från att vi inte får full koll på "Senaste inläggen och artiklarna" på "Min sida" så känns det väldigt bra nu.

Äntligen kan vi börja fokusera på att förbättra befintliga funktioner och kanske utveckla några nya fiffiga saker som gör iFokus ännu roligare.

Det är inte bara på himlen som det känns ljusare och ljusare för varje dag.

// Johan

Mvh // Johan

mandymoo
0

Måste vara en härlig känsla för er att det rullar lite lättare nu. *Ler*.

Leffe
0

Ni gör ett bra jobb i iFokus-teamet. Data är för mig en burk man skriver ned saker i. Blir det fel så är det datans fel

JimJ
0

Härligt Johan!

Vi alla uppskattar verkligen allt jobb ni lägger ut på iFokus!
Det finns ingenting som gör en på bättre humör än att surfa in på någon utav iFokus sajterna på morgonen. Här är folk alltid lika glada och trevliga varje dag. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Faxlin
0

Håller med Jim, vi är otroligt tacksam över att iFokus finns och allt jobb ni gör med det.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Rickard007
0

Ja utan iFokus och jag skulle inte ha något att göra ju ;)

StefanW
0

Ja, vad skulle iFokus vara om inte dessa eldsjälar bakom kulisserna jobbade på så mycket…..jag lyfter på hatten!

Stefan - Modellbyggare

Niklas
0

För mig är iFokus ett nöje på många sätt. Men det är dessutom till väldigt stor nytta. Jag ställer mängder av frågor och det gör jag inte för att bidra med innehåll, utan för att jag faktiskt behöver få svar. Det är suveränt.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Madde
0

Ni gör verkligen ett toppenjobb och det är vi verkligen tacksamma för. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

mosterMimmi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är också väldigt tacksam för allt som iFokus har gett mig. Ett av mina allra bästa saker är att jag genom iFokus Provinens har fått en bild på gården som revs på 40-talet och som min släkt härstammar ifrån.  Tack för allt arbete som gagnar mig och alla andra och generar så mycket lycka!!