Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 225 ggr
dreamiz
2007-01-19 16:14
0

yippee!!!

Efter en superstressig vecka och ännu mer superstressig fredag på jobbet så kan jag nu se fram emot en hel vecka ledigt! Yippeeeee!!!!

Solveig
2007-01-19 18:52
0

AvundsjukLedsen

JimJ
2007-01-19 21:22
0

Grattis dreamiz. Se nu till att använad den här veckan till att återhämta dig från arbetet. Koppla av med andra ord. :-)

Solveig, din tur kommer den också ska du se. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Madde
2007-01-19 21:33
0

åh vad gott och ha en hel vecka ledig. Det är ju en kanonbra nyheter för dig. =) Då kan du tillbringa mycket tid på iFokus. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

dreamiz
2007-01-20 11:54
0

Ja ska bli underbart!!! (bara jag kan slå bort tanken på högarna som kommer va när jag kommer tillbaka.)

Ska åka bort en dag, träna hunden, o sen bara njuta!!!!!!!! Massa pyssel med djuren o mer tid framför datorn också förstås. hihi…

Faxlin
2007-01-20 12:17
0

Vad skönt för dig. Förstår att det är underbart. Medans en annan som är arbetslös skulle kunna hugga av sig halva armen för att få jobba en månad i sträck. ;-)

Ser fram  emot att möta dig oftare här inne nu under din ledighet. Och berätta gärna hur det går med tränandet av vovven.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

dreamiz
2007-01-21 17:48
0

Ja jag är ju självklart tacksam över att jag har ett jobb. Men då det är för stressigt så jag börjar känna mig sjuk så ska det bli så skönt att va ledig!!!

Imorn bär det iväg för att hämta två möss som jag väntat på länge nu. Spännande!

dreamiz
2007-01-24 22:34
0

Vet inte om jag ska fortsätta här då jag inte har några goda nyheter att berätta… Men #5 undrade hur det går med tränandet av hunden… Kan bara tillägga att det blivit veterinärbesök o jag vet inte än hur det slutar.

Men jag hade en supertrevlig dag i måndags! Massa djurprat, massa söta djur att titta på. Räcka ut tungan

JimJ
2007-01-25 13:05
0

dreamiz, det är ju klart du ska fortsätta vara kvar här. Även om du inte har några goda nyheter att ge för tillfället, kan du ju alltid läsa om dem. :-)

Jag har själv inte berättat om någon god nyhet på ett tag. Jag har lite torka just nu. Men det är snart löst. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Faxlin
2007-01-26 03:51
0

#7: Men då håller vi tummarna för att det går bra med vovven.

Och att du hade en trevlig dag i måndags det är väl en god nyhet. Trevliga dagar är bra ;-)

Audiatur et altera pars

dreamiz
2007-01-26 16:26
0

Nytt veterinärbesök idag. Blodprovet var ok så det var ju skönt o räkningen vart inte så hög som jag trodde vilket ju också är positivt.

Nu sitter jag här med en sööööömnig vovve som trots allt verkar va fullt frisk. Skönt!!!!!!

Träningen har det inte gått bra med. Kanske går det, kanske inte men det kommer ta lååååååååång tid.

Ikväll kommer en kompis hit med en minimuspojk som ska få träffa min minimustjej så hoppas vi på bebisar.

Faxlin
2007-01-27 13:32
0

Men vad skönt att vovven i alla fall mår bättre. Sedan så får sådant som träningen ta sin tid. Vissa kan det ta år med.
Gäller att hitta rätt metod för just den individen man har också.
Här tog det över fem år att lära en hunden att skälla på komando :-)

Audiatur et altera pars