Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 907 ggr
Petter
0

Enbart kryckor...

Var och åkte längdskidor med dottern igår. (Vi brukar åka skidor, barnen tävlingsåker.) Tyvärr var det dåliga spår och sursnö. I en liten utförsbacke hände det - tvärstopp på skidorna och det small till i mitt knä! Akutmottagning och röntgen. Den GODA NYHETEN är att det inte var någon skelettskada men ledband/korsband hade fått sig en smäll. Därför tycker jag att det är en GOD NYHET att det "bara" blev kryckor…

Men ont har jag och benet är instabilt…

Tom
0

Usch, det låter inte så skönt i alla fall. Hoppas att du blir bra snart.

Tom

sensa
0

Härligt att du kan vända skadan till Goda Nyheter!!  Då går det fortare till det blir bra   :-)

Petter
0

Tack!

Det är lite lustigt det här. Vi upptäckte att det var "pyspunka" på en av våra bilar igår så vi åkte iväg till däckfirman. Medans de skulle laga punkteringen skulle vi gå över till en skoterbutik som ligger i närheter för att införskaffa en ny variatorrem. Pga mitt knä tog det rätt lång tid att komma sig dit. Men jösses vad man han se mycket!!! Jag insåg att man missar mycket bara på en sådan liten promenad.

Christina
0

Det var en sant positiv inställning. Men jag förstår vad du menar :) Normalt så går man snabbt och bara rakt på målet.

Faxlin
0

Ja ibland har man tur i oturen liksom. Skönt att det inte var värre dock. Skickar krya på dig hälsningar genom cyber rymden.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Malin-A
0

ja bra att man kan vända något negativt till possitivt. krya på dig nu =)

Petter
0

Tack till Er alla. Har fått tid på ortopedmottagningen  om en vecka! Tur att jag fick tid så fort. Jag tryckte verkligen på att jag ville ha hjälp snabbt så att jag kan börja jobba igen!

Trevlig helg på Er alla!

Lotta
0

Krya på dig och trevlig helg =)