Tillökning
Ville dela med mig av er alla att vi ska få tillökning i familjen här hemma. Två småttingar kommer jag att hämta hem på torsdag. Bara hoppas att allt fungerar bra nu också. Detta var inget som var nplanerat i mitt liv precis, men jag har hunnit vänja mig vid tanken nu.
Och det känns bra att de får komma till någon som haft illervalpar förr då honan väntar valpar.
så med lite tid i bagaget att smälta det hela så ser jag med glädje fram emot torsdagen och hoppas att våran resa kommer gå bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Grattis till dom nya familjemedlemmarna *ler*

Lycka till!
Håller tummarna för att valpningen går bra, trots flytt..:)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tack vad gulligt av er- jag kommer fortsätta berätta hur det går för den nya familjen.
Audiatur et altera pars

Hur många illrar har du nu?

Törs jag berätta det. hihi
Just nu har jag fem illrar. Fyra damer och en herre (som doftar allt annat än hallon).
I morgon är summan således uppe i sju illrar varav, damer och två herrar (som ingen av dem kommer lukta hallon).
Och går allt som det ska så ska det snart bli bebisar alltså. Så huset blir fullt. Speciellt när jag lär ha olika läger mellan dem nu.
Audiatur et altera pars

Ha,ha trodde att du var gravid. Hur gick det med schäfern som du ev skulle hämta? Har du den hemma nu?

haha, nejdå inga mer människo bebisar här. Inte iller bebisar heller. :-(
Schäfertiken var inte röntgad och inte lät det som intresse fanns för att göra det heller. Så vi söker vidare efter en annan tik.
Audiatur et altera pars

#8# Ok, vad synd då. Trodde att du hade den hemma nu nämligen.