Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettifokus
Läst 572 ggr
Gasoline
0

Underbar sida

Ville tala om hur himla bra denna sida är, vad är bättre än en sida som det bara står bra saker på?

Dessutom tycker jag hela iFokus är bra, man kan prata spec om saker som man är intresserad av med andra som har samma intressen.

Toppen bra ide alltihopa =)

Alex
0

Håller med dig, hur bra som helst. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linda
0

Jag vet:)

Rickard007
0

Jorå den är fin!

Faxlin
0

Jag kan bara hålla med om att jag tycker att iFokus är otroligt bra. Och jag är evigt tacksam till grabbarna som startade detta forum.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KerstinP
0

Håller med dig Gasoline.

Gasoline
0

Jag har faktiskt lärt mig ganska mycket om de saker jag är intresserad av och träffat nytt folk, jättehärligt =)

Lotta
0

Jag gillar iFokus jättemycket…utan det vet jag då rakt inte vad jag skulle ha gjort =)

Gasoline
0

#7 Ja, man har tillbringat mycke tid på att sitta å nörda sig här =P

Malin-A
0

ja vad skulle vara bättre en en sida där det bara finns goda nyheter =) jätte kul att gå in här, allt är så possitivt =D

Malin-A
0

Lotta vi VET att du tycker om iFokus.. =P

Faxlin
0

haha, japp svårt att missa att hon tycker om iFokus. ;-)

Audiatur et altera pars

Gasoline
0

Nu länktar jag bara tills akvariefiskar i fokus ska startsa, någon som vet ifall det är på g snart? vet att dom håller på med den iaf

Malin-A
0

oh va kul om akvariefiskar startas snart =)

Lotta
0

Jag såg ett jätteläckert akvarium igår….vill ha. Det såg ut som en platt tv så snyggt =)

Alex
0

Akvarium är grymt snygga.. Men man ska orka sköta dem också..:P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Hmmm så var det ju det också…hade faktiskt ett för många år sedan, inte direkt kul när det skulle rengöras men ack så snyggt när det var gjort =)

Alex
0

Har haft det jag med.. Med en ciklid och två fengäddor ^^ Och så guldfiskar i en skål några år innan det.. Inte bra, jag vet. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

#12: Vi är många som efterlyst en sådan. Men det sista jag hörde så fanns det ingen värd. Vet du något som jag inte vet?Förvånad

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

mmm så himla fint me akvarium, men som sagt d ska skötas också… =)

Gasoline
0

#18 Hmm, om man går in på "fler sajter" så står det ju iaf att det är på g, det är ju iaf en början ;)

Jo, man måste ju tyvärr sköta ett akvarium precis som med alla andra djur. Men det är ju inte hälften så mycket jobb tycker jag, dessutom har jag "städfiskar", dvs olika malar som hjälper till att hålla rent, dom är så duktiga så..

Faxlin
0

#20: Aha, ja men där har det stått med sedan iFokus startades:-)
Tyvärr betyder det inte att den är på G, bara att de vill ha den sajten redan nu trotts att ingen enmält intresse att driva den än.

Audiatur et altera pars

Gasoline
0

#21 Synd, jag som vart så glad när jag trodde att det skulle komma ett snart. Akvariefiskar har blivit ett av minna inressen nydligen och skulle behöva lite tips och sådant. Sen är det otroligt kul att kolla på olika akvarium och hur folk inreder dom.

Faxlin
0

#22: Ja jag har försökt att locka folk att starta en sådan. Tror verkligen att det skulle bli en super bra sajt. Men än har jag inte lyckats övertala någon av de som jag vill ha dit. Gäller ju att det finns kunskap också. ;-)

Audiatur et altera pars

Gasoline
0

#23 Jo, precis.Jag skulle gärna vilja vara värd men jag kan injte garantera att jag kan vara inne varje dag, jag har inte så stor kundskap om akvariefiskar och sen har jag inte heller alltid tid och vill heller inte sköta något själv. Annars skulle jag ha gjort det. Och sen kanske man måste vara 18 år va? Fast det är jag ju snart.. eller jag tycker det iaf.

Faxlin
0

Ja man måste vara inne varje dag åtminstone. eller måste och måste, man bör i alla fall om man vill ha en sajt med fart i.
Sedan är det 18 års krav för att vara Sajtvärd. ;-)

Audiatur et altera pars

Gasoline
0

#25 Jo, precis, så det är näst in till otänkbart.