Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 460 ggr
Malin-A
0

Lördag!

idag har det vart så fint väder, stan har verkligen lyst upp o massa folk har vart ute o gått i d fina vädret, sol o nästan vindstilla, klarblå himmel.. =) hoppas d fortsätter…

Alex
0

Jaa, hur härligt som helst! Det ska ju tydligen fortsätta, här i alla fall.. Resten av helgen och i alla fall början på nästa vecka. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
0

Nu har vädret blivit lite trevligare här hemma med. I förmiddags var det grått och trist, men nu lyser solen så fint så. Något att glädjas åt. Våren är på väg. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Äntligen har solen och värmen kommit hit till gävle också…och jag njuter i fulla drag =)

Malin-A
0

skönt att ni fått sol =) här har d vart lite kyligt i vinden idag.. men man får vara glad över att d inte regnat iaf =D

Lotta
0

Ahhh i dag skiner det lika mycket…det är underbart, jag älskar solen. Måtte det inte dimpa ner nå mer vitt för då får jag allvarligt krupp =)

Faxlin
0

Här skiner också solen. Och illrarna har idag sprungit lösa på ängen. Ja ett par av dem i alla fall. ;-) Underbart.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Skulle för allt i världen ta allihop på promenad även om det bara var på ängen….vild djur =)

Malin-A
0

håller dom sig till dig när dom är lösa? kommer dom när du kallar på dom? hmm blev nyfiken när du skrev att du har dom lösa =D

Faxlin
0

haha, Malin man får vara snabb om de får för sig att dra iväg. Och så kan det vara bra att inte ha mer än max två ute samtidigt. Annars kan jag lätt gå med fyra av dem i koppel samtidigt eftersom jag använder dubbel koppel på dem så har jag dem som två par bara. ;-)

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

jaha ok.. va härligt d låter att va ute me illrar..  =)

Lotta
0

Det tror du bara…tänk att jaga 5 Lussehundar runt på 5 olika håll. Och hundar kommer förhoppningvis när man kallar på dom, försök det med en iller Flört