Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettljus-i-mörkret
Läst 428 ggr
mandymoo
0

Min väninna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hennes dialys fungerade äntligen efter så mycket strul… lång väntan , sen fungerade det inte - ett veck på slangen…. men idag så … det fungerade o jag är så glad för hennes skull *ler* För hon har mått så dåligt… liksom nästan gett upp… men idag så såg jag mer av hennes gamla jag igen - så underbart.

Ja sen överlevde jag att dom tog blod från mig o det ni… det är ett under ;)

Malin-A
0

skönt att d äntligen funkar.. =)

Faxlin
0

Ohh, vilken god nyhet. Inte roligt när ens vänner är sjuk.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mandymoo
0

Ja det har varit mer än knöligt för henne så det är så skönt… nu bara hoppas jag att hon snart får någon som godkänns som donator…. vi är 2 som testas just nu - visserligen bara i starten - men man startar ju alltid någonstans… så håll tummarna

Lotta
0

Vilka goda nyheter, det är alltid så svårt att stå bredvid och se någon man tycker om lida. Och inget kan man oftast göra..jag håller tummar allt vad jag förmår…

mandymoo
0

Idag har hon varit på dialys igen om mår så otroligt mycket bättre än hon gjort på länge… Så glad för hennes skull.

Malin-A
0

så skönt att hon mår bättre.. =)

Solveig
0

Sånt är verkligen goda nyheter

Faxlin
0

Sådan värmer en innifrån. Trevliga goda nyheter tycker jag.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Riktigt goda nyheter…finns nog inget som är en sån god nyhet =)

mandymoo
0

Igår var hon med till stallet o pysslade lite o visst blir hon trött. Men det är så stor skillnad på en som blir trött o inte orkar allt den vill o brukar göra… men man ser livsglädjen. Mot en som liksom gett upp… Nu ser man hur hon utstrålar något helt annat igen - trots att hon har ont, blir trött osv…

Lotta
0

Ohhh vad glad jag blir att höra det…det måste verkligen kännas så skönt för dig att se din vän börjar bli sitt gamla jag Skrattande

mandymoo
0

Ja det är som en stor sten som lyfts….

Nu hoppas jag bara att jag kommer att klara alla tester o duga som donator -  så att hon förhoppningsvis ska slippa dialysen o kunna leva utan tanke på den flera gånger i veckan

Lotta
0

Du måste vara den bästa vän man kan få…jag beundrar dig =)

Faxlin
0

#12: Ohh, vad fint av dig. Sänder dig en massa rosor över internet. Fler sådana som dig och vi hade inga krig i världen.

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

#12 oh vilken kompis du är.. ja som sagts, fler som dig borde finnas.. =)

mandymoo
0

Tack, men det var inget direkt att tänka på… det föll sig så naturligt att göra det.

Men kan säga så här att jag är livrädd för sjukhus, sprutor osv o drar på saker jag ska göra för egen del ;) man konstigt nog så tänker jag inte så nu - jo visst funderar man på vissa saker o visst är sprutor osv lika hemska … nu bara håller jag tummen för att jag ska duga - vilket tydligen inte alltid är så lätt.