Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 205 ggr
Leffe
0

Modo svenska mästare

Modo blev svenska mästare och jag som håller på Timrå kan skryta med att Timrå åkte ut mot Sveriges för tillfället bästa ho´ckeylag

Grattis till Modo

Petter
0

GRATTIS till MoDo och alla supporters! Detta har vi väntat länge på. Det har varit ett spännande slutspel.Själv har jag bara sett två matcher live i slutspelet, 7:e och avgörande  mot Timrå och andra hemmamatchen mot Linköping.

Jag pratade alldeles nyss med min bror som är nere på plats i Linköping och det var bara SÅ härlig stämning där, de ville inte lämna arenan för då är det liksom över.

Nu ska vi till Örnsköldsvik i morgon och fira med Hjältarna!

Simson
0

Är det fler Timrå-supportrar ute i kväll?

Ja av de två spelande lagen så var MoDo BÄST! Det hade varit underbart att få vara med i Linköping i kväll!! Hoppas på att få se fler härliga bilder från Övik i morgon!

Grattis grabbar!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

JosephineF
0

TIMRÅ IK!! Hihi, håller med dig Leffe, vi åkte ur mot bästa laget ;) Inte för att jag kan glädjas sådär enormt över deras vinst =)

Faxlin
0

Grattis till Modo och dess suportarar. Och att förlora mot de bästa är inte så illa. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Grattis, grattis säger som Åsa =))

Petter
0

Modos sm-guld är jättestort här i Örnsköldsvik. Igår när vi var ner till sta´n och körde förbi norra rondellen såg vi att, kommunen gissar jag på, hade planterat blommor på rondellen (den består av två kullar) med texten SM-GULD. Gula och blå blommor. Hoppas att de växer och blir fina. Det blir ett fint inslag för alla som passerar!

Runt hela staden hänger MoDoflaggor, butiker och matserveringar kör med SM-GULD-priser, ja hela staden fullkommligt osar SM-GULD.

Jättetrevligt, för visst ska vi fira det hett efterlängtade guldet. Det gäller att fira rejält ifall det dröjer 28 år till nästa också!