Goda gärningar
att du finns är en god gärning! 

Jag gör goda gärningar varje dag men det är inget man direkt tänker på eftersom det ingår i vardagen. Jag lagar mat åt min sambo, jag leker med djuren, jag är stöd till mina vänner som har det jobbigt, försöker ge bra/goda råd till folk på hundar.ifokus, mm mm
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Exakt så kan det vara Biobio att man gör det varje dag utan att man tänker på det.
Men skriver man det här, så tänker man mer på det och ger andra insikten att de också gör det, även om de inte tänkt på det :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
har diskat idag, en god gärning för mig själv =) o sen har jag varit ute o blött ner Lusse me vatten så han blir sval o skön när det är så himla varmt ute =)

Tack Grodan *ler*
Och jag håller med dig ÅsaF
Biobio - stämmer, många goda saker man gör är i ens vardag o då "glömmer" man bort dom lite. Vilket kan vara lite synd, finns ju risk för att dom tas förgivet då… fast man gör dom ju för att man tycker om o bryr sig om sina nära o kära *ler*
malin.a diskat - ja det kan ses som en god gärning *ler*… min dotter tycker nog att det är den största av alla när hon gör den *ler*…
#6 haha =) d blir ju fint efteråt o då blir man glad =)