Beröm
Skapar en liten ego-tråd för alla som suktar efter lite beröm :)
Själv så känner jag mig så duktig! Har haft lite svårt med att låta bli att köpa godis och andra onyttigheter, men de senaste 1-2 veckorna har jag nästan inte ätit något godis alls! Inte ens när jag var ensam hemma och cyklade ner till ICA köpte jag godis :P Istället blev det massor med frukt. Har ätit fruktsallad istället och jag har kommit fram till att det är så mycket godare än godis!
Ja, fruktsallad är gott. Men det finns ingenting som är godare än kexchoklad tillsammans med en Powerade av den blå smaken. :-)
Jag har nog också varit duktig idag. Jag har nämligen städat upp på gården. Jag fyllde två stycken sopp-påsar med skräp på gräsmattan. Men jag hade ju inte så mycket annat för mig ändå. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
#1 Mmm… Powerade :D
Vad duktig du är! ^^
Jag har varit jätteduktig för jag har städat förrådet som jag skjutit på i flera månader, till och med åkt med skräpet till återvinningen…den ni!!!
MVH/Lotta
#3 Det var duktigt gjort! :)
Jag skulle behöva göra samma sak… fast med mitt rum :P

Vad otroligt kreativa ni varit. Det gör att jag får lite dåligt samvete. Här har det inte gjorts något nyttigt alls. Hmm, kanske får sparken som hushållerska snart. ;-)
Men jaja, jag får göra något bättre i morgon och känna att det är tur att inte alla är lika slöa som mig. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Meeee har inte du skurat källar-golvet Åsa ??? ;)

#6: Meeee, nej det har jag inte. hihi
Inte ens ett litet toa golv har skurats här.
Audiatur et altera pars
men d kan va skönt o inte göra någonting också.. =)
jag va duktig igår o gjorde kycklingsallad =D och idag ska jag göra potatisgratäng med köttfärs i =)
#7 Slappa ska man väl också ta sig ordentligt med tid till ;D
#8 Ååh, det låter väldigt gott!
#9 ja d e jätte gott, så blandar jag i lite taco krydda i köttfärsen också =D
Idag har jag spridit massor utav glädje till alla mygg och knott. Jag har nog inte mycket blod kvar efter den här kvällen kan jag säga. :-)
Åsa, du gör väldigt många människor och djur glada varje dag. Det är väl någonting att beröma sig själv för? I annat fall så ger jag dig massor beröm för det. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Malin vet du att vi kallar det Jönsson…jag brukar också göra det ibland, jättegott ju =D
kallas d för jönsson? haha kul, då har jag gjort en jönsson o den blev jätte god =)

#11: Tackar för berömmet. :-)
Audiatur et altera pars