Bingolingo!!!
Det här är alltså helt otroligt…min otur har vänt till tur =) Har spelat bilbingo 7 gånger varav vi vunnit 4 gånger…4000:-/2. Det kan man väl kalla en glad nyhet 

Ohh vad roligt. Älskar bilbingo., Har dock inte kommit iväg på någon sedan mamma dog.
Grattis till tillskottet, det vet jag du behöver vännen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
men va kul.. Grattis…
men måste fårga, vad är bilbingo?

Grattis!!! Bilbingo är jättekul, brukar åka med mamma när jag är där och hälsar på =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Bilbingo…då åker man iväg till ett ställe där dom har det, också ställer man upp bilen…köper brickor och sätter sig i bilen, sedan sätter det igång då är det en som ropar ut numren och när man får bingo tutar man…KUL!!!!
Tack allihop!!!
Och Åsa vi kan väl åka nån gång i sommar…sitta och surra och fika lite i pausen….riktigt kul sett att umgås på =D
haha, villken härlig grej. Bilbingo har jag aldrig hört talas om förut. Jag måste testa det någon gång. Det låter ju roligt iaf. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
jaa d låter jätte kul… måste bara testa d =)

#4: Ohh, kan vi göra det? Säkert? Du driver inte med mig? Har saknat det sååå. Men Kalle tycker inte om bilbingo så jag får aldrig åka på det ju :-(
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jätte grattis. Jag har aldrig spelat bilbingo bara varit med o sprungit runt bland bilarna o läst upp nr vid vinst *ler*…