Ålder
Jag var tvungen att gå in och kolla hur gammal du var JimJ, pga jag var nyss inne på hundsajten och där fick du ihop det med alla tjejerna i varierade åldrar och på din bild som kommer upp när du skriver,ser du inte så gammal ut. Bilden är väl några år vad jag förstår? Inte för att ålder har någon betydelse huvudsaken man trivs med varandra.

haha, Jim är våran lilla älskomg i alla fall. Men okej, åldersmässigt kanske för ung för mig. Sedan tror jag att sambon här hemma skulle protestera liiite. ;-)
Vi lattjar mest vet du :-)
Tror inte fotot är så gammalt på honom. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Lattja på ni, det är bara roligt att läsa alla kommentarer.
Haha. Fast det är inte riktigt jag på min Avatar. Det är Julia när hon var 6 år gammal. Jag ville ha en busig bild eftersom det säger mest om mig själv som person. Men eftersom jag inte hade en på mig så fick det bli hon. Men på min medlem-sida ligger en lite nyare bild, kanske ett år gammalt. Men idag har jag utvecklat någon centimeter med get-skägg och piercingen under läppen har jag tappat bort. Man känner sig riktigt naken utan den. :-)
Men som du säger har åldern ingen betydelse, men minst 20 år ska dom ju vara iaf. Kanske kan klämma in någon 18 åring om det är desperata tider. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Men Jim det finns ju busiga foton på dig hemma, jag ska scanna in en busig bild av dig när du var en söt liten lintott, lika söt som nu, så kan du använda den som Avatar =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Näää mamma, jag tycker ju inte om kort på mig när jag var liten! :-)

Elisabeth….
Eftersom jag numera vet hur busig Jim kan vara
så tycker jag absolut att du ska scanna in lite foton,och kanske rent av visa dom på i Fokus.Så får vi alla se hur söt du var som barn,Jim!

#5 Jag ska lägga ut ett foto på Jim när han var liten så får ni se, han såg ut som en liten docka med blont lockigt hår och långa ögonfransar. =)
Elisabeth

Jaaa, det vill vi se. Bilder på Jim när han var liten ;-)
#3: hmm, men hon sa ju att hon var in på din sida och tittade. Snurris där. Ser väl jag att det är Julia på fotot. Så många kort har jag sett på henne så jag känner igen henne. hihi
Audiatur et altera pars

#8 Bilder på Jim kommer, troligen imorgon kväll efter marknaden. Men jag måste smyga med scanner och foton så han inte ser vad jag gör, då är det jag som blir jagad av kvasten och blir blåslagen denna gång. Men han brukar sova konstiga tider så jag passar på när han sover, sen gömmer jag mig! 
Elisabeth
Då kommer jag ju skämmas ihjäl !! Då tänker jag scanna in mamma när hon sitter på stranden i en ful bikini från 70:talet. Bikinin är snorgrön med svarta ränder. :-)
Haha Åsa, jag har varit jätte-snurrig hela veckan och skrivit fel överallt. Det är Malin.a från hundar.iFokus fel. :-)

Du behöver väl inte skämmas!!! Men Jim om du visar en sån bild på mig så kommer ju inte du få en lugn stund här hemma! För telefonen lär ju gå varm då när alla killar blir intresserade av gamla mamma ;)
Elisabeth

OK, första bilden. Jim 10 månader och med bus i blicken!
Dålig bildkvalitet bara.

Elisabeth

Nästa. Jim 8 år har fångat en fisk!

Elisabeth
Gå och dammsug! :-)

Men nu får jag snart springa ut till snickarboa för vi sitter vid samma bord fortfarande! om ni inte ser att jag har skrivit på en stund, snäll!!! kom till Backe och rädda mig då!!!
Elisabeth
#12 naaaw va gulligt =D
#10 skylls d på mig nu igen.. *morr* =P
Haha jaa Malin, det är alltid ditt fel! Någon annan vågar jag ju inte skylla på. :-)
Det är ju hur fina kort som helst.
#12 Det kortet är ju helt underbart!
#18 skyll på Lotta, d gör inget =D hahaha

En till: Jim och hans lillebror Robin.

Elisabeth

Nu TVINGAR Jim mig att sova, så det är väl bäst att lyda efter mina bravader ikväll ;)
Elisabeth
Ja, mars i sängen med dig! Imorgon får du tillbringa dagen med att tälja trä-gubbar i snicke-boa!
haha får du inte va uppe längre?? d va ju kul me bildvisning =D

#25 Är det ok att göra drömfångare och andra indianprylar i snickerboa? 
Elisabeth
HA! Nädu, du ska få göra tråkiga saker! Men sa jag inte att du skulle in i sängen? Mars pannkaka med dig nu! Gå och kissa först så det inte blir kiss i sängen. :-)

Ok, natti natti!!! 
Elisabeth
God natt min skatt. :-)

*Asg* Ni är för knasiga. Hur underbara kort som helst på dig Jim.
Bra att mamma visade dem. Och nu kan du gott och väl låta henne göra drömfångare .-)
Audiatur et altera pars

#31 Din drömfångare är klar Åsa ;)
Elisabeth
Ähh Åsa, sluta nu… jag blir ju generad. :-)

#32: Vad gulligt av dig. Jag blir så glad. ;-)
#33: Ska du inte bli. Bara sug åt dig. hihi
Audiatur et altera pars
Jätte fina bilder på barnen.
#33 inte ska du bli generad, man ska bli glad när man får höra att man e gullig =P
#36 & #34, Men det är ju inte alltid det lättaste. Inte för mig iaf. :-)