Snart...
…har halva juni gått och den 2 juli börjar min semester.

Ohh, semester, det är inte dumt det. Förstår att du längtar dit. Att få pyssla om missarna lite extra och få ta det lungt.
eller, ja har jag förstått det rätt tar du det inte lungt i alla fall. hihi
Men skönt att få ett avbrott från jobbet i alla fall.
Ska du hitta på något särskilt på semestern?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Semester låter skönt *Ler*
Och jag ör ju också lika nyfiken som Åsa *ler* Ska du hitta på något specielt eller ta dagen som den kommer o mest bara koppla av?
Den mesta tiden kommer jag nog ta dagen som den kommer. Tror att det är första gången på snart 30 år jag tar 14 dagar sammanhängande semester

Då låter det som om att dagen som den kommer är en bra ide… så passa på att bara njut av ledigheten *ler*
låter härligt med semester =) själv har jag väl "semester" nu också då jag inte har någon jobb förens i Augusti =) men söker så kanske får jag nått jobb snart…
jag har ju varit hemma en längre tid nu,men vad härligt det ska bli när killen är hemma på sin semester också. Han har inte haft en enda semester på 7 år. Så alla ni som snart går på semester…ha en riktigt skön sommar!!!! :)

När får ni semester ihop då? Kanske hinner ni komma och hälsa på något ;-)
Audiatur et altera pars
Usch, känns som att sommarlovet snart är slut, haha. Tiden går alldeles för fort när man är ledig. Det har snart gått 2 veckor på mitt sommarlov..
29-32 bra va ;)
Nu har jag SEMESTER!!!!!!!
Grattis Leffe. Har du bestämt dig för vad som ska hända under semestern då? Eller ska du kanske bara vila ut och slappna av? :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

#10 Önskar dig en solig och avslappnande semester! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Önskar dig en riktigt, riktigt trevlig semester. Med sol och lugn och ro.
Kram Åsa
Audiatur et altera pars

Och jag har 2 dagar kvar till semester.Då får jag äntligen träffa Elisabeth,Jim och Robin och de andra.Och jag hoppas att jag kan lirka Jim från datorn,för att skriva den goda nyheten att bilen höll hela vägen upp.

Klart Jim låter dig använda datorn för en sådan god nyhet. Jag håller tummarna att bilen håller. ;-)
Audiatur et altera pars
Det var fint väder mån-torsdag. Fullt på fredag, lördag och då fick jag jobba och sparar fredag. Tur ska man ha